تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
فتاحی:

هیچ الزامی از طرف فیفا برای حضور بانوان در لیگ نداریم

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت:مطمئن باشید هیچ الزامی برای ورود بانوان به لیگ برتر نداریم.

هیچ الزامی از طرف فیفا برای حضور بانوان در لیگ نداریم

رویداد۲۴ سعید فتاحی بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ نوزدهم در خصوص قرعه‌کشی اظهار داشت: قرعه‌کشی زمان مشخصی دارد و ما می‌توانستیم وسط قرعه‌کشی صحبت‌هایی انجام بدهیم که طول بکشد اما هر ساله مراسم قرعه‌کشی بین 20 تا 25دقیقه بیشتر نیست. 

وی در خصوص بی‌نظمی رخ داده در مراسم گفت: بی‌نظمی؟اتفاقاً من می‌خواستم از شما گله کنم. ما برای عکاسان جای مخصوص تهیه کردیم اما آنها برای گرفتن عکس همه جور بی‌نظمی کردند و این خودش می‌شود بی‌نظمی. شما دیدید من وقتی می‌خواستم مصاحبه کنم وقتی دیدم نور کافی در آن محوطه وجود ندارد برای شما احترام قائل شدم و جایی آمدم که نورش کافی باشد.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص اظهارنظر جواد زرینچه مبنی بر اینکه به ما گفته‌اند مسابقات 28 یا 29 مرداد آغاز می‌شود، گفت: یکی از پیش‌بینی‌های ما همین دو تاریخ است اما به شرطی که الزامات رعایت شود.

خبرنگاری گفت چرا این الزامات را شش ماه پیش پیگیری نکردید که فتاحی گفت:‌ ما یک سال و نیم پیش بلیت‌فروشی را به برخی از باشگاه‌ها واگذار کردیم که اسنادش هم موجود است. به همه باشگاه‌ها گفتیم که گیت‌گذاری انجام شود و امسال هم تصمیم داریم به طور کامل بلیت‌فروشی به صورت الکترونیکی انجام شود. ما وظیفه داریم محیطی را به وجود بیاوریم که باعث ایجاد ناامنی نشود. عذرخواهی می‌کنم که چنین حرفی می‌زنم اما ورزشگاه‌های ما تبدیل به جایی برای اوباش‌ها شده بود چون خیلی از افراد با مقاصد خاص به استادیوم‌ها می‌آمدند.

وی در خصوص اینکه آیا قانون 90 به 10 امسال در دربی اجرا می‌شود یا خیر، گفت: اینها همه به فروش بلیت الکترونیکی برمی‌گردد. وقتی ما مشخصات تماشاگر روی صندلی‌اش را بدانیم هر کاری می‌توانیم انجام دهیم. 

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه آیا صحت دارد مسابقات به خاطر عدم حضور بانوان به تعویق افتاده است، گفت: مطمئن باشید هیچ الزامی برای ورود بانوان به لیگ برتر نداریم. اگر نامه‌ای وجود دارد دوستان بگویند. من شنیدم آقای رفیعی در مورد این قضیه صحبت کرده ولی اگر او نامه‌ای دارد آن را ارائه کند تأخیر در برگزاری مسابقات تنها دلیلش الزامات امنیتی است.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا برگزاری بازی در خارج از استان‌ها بحثی جدی است یا خیر، گفت: شک نکنید که این اتفاق می‌افتد. این اتفاق مصوبه هیأت رئیسه شده و هر باشگاهی ورزشگاهش آماده‌نباشد باید بدن تماشاگر در خارج از استان بازی کند

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در پایان در خصوص اینکه آیا مسابقه آزمایشی قرار است برگزار شود یا خیر، گفت: ما چنین پیشنهادی داده‌ایم باید ببینیم قبل از شروع لیگ می‌شود این کار را انجام داد یا خیر.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان