تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
علی نعمتی:

با آمدن ویلموتس برای دعوت شدن به تیم‌ملی انگیزه دارم

مدافع تیم شهرخودرو گفت: با آمدن ویلموتس برای دعوت به تیم‌ملی انگیزه دارم، زیرا او نشان داده به تمامی بازی‌ها نگاه ویژه‌ای دارد.
با آمدن ویلموتس برای دعوت شدن به تیم‌ملی انگیزه دارم
رویداد۲۴ علی نعمتی در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم نحوه تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش فصل اظهار داشت: تمرینات ما مدت زمان زیادی است که شروع شده، چندین بازی دوستانه انجام دادیم و خدا را شکر شرایط تیمی ما بسیار خوب است. برنامه‌ریزی تمرینات به این صورت بود که بازی‌ها از پنجم شروع شود، ولی متاسفانه این یک مشکل بزرگ است که هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای استارت بازی‌ها وجود ندارد. بنظرم موضوع به تعویق افتادن لیگ به ضرر بازیکنان و باعث افت آن‌ها بعد از آماده‌سازی خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه جایگاهی را برای تیم شهر خودرو در لیگ نوزدهم متصور است ادامه داد: توقع از تیم شهرخودرو خیلی زیاد است، اما بدون شک همه بازیکنان تلاش خواهند کرد تا بتوانند در بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نمایش قابل قبولی داشته باشند و موفق ظاهر شوند. فکر می‌کنم که لیگ نوزدهم یکی از جذاب‌ترین دوره‌های خودش را تجربه کند.

مدافع تیم شهرخودرو در مورد پتانسیل تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا آن‌ها می‌توانند در این تورنمنت نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهد توضیح داد: خوشبختانه تیم شهر خودرو با حفظ نفرات قبلی و جذب چند بازیکن باکیفیت جدید و برگزار کردن چندین بازی‌دوستانه شرایط بسیار خوبی دارد و همگی امیدوار هستیم تا بتوانیم به همین رویه در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کرده و به مراحل بالاتر صعود کنیم.

وی در مورد مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی مبنی بر شعار‌ها و وعده‌های مسئولین و عدم حمایت آن‌ها از بازیکنان باشگاه عنوان کرد: متاسفانه تیم ما فقط یک زمین چمن در اختیار دارد و اگر ما مجبور باشیم فقط در یک زمین تمرین کنیم بدون شک این زمین خیلی زود کیفیت اولیه‌ی خودش را از دست می‌دهد و از بین می‌رود و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

نعمتی در خصوص دعوت شدن چند بازیکن لیگ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: سال پیش بسیار تلاش کردم تا بتوانم به تیم‌ملی راه پیدا کنم، اما امسال با تغییر سرمربی تیم‌ملی و باتوجه به لیست اخیر دعوت‌شدگان مشخص است که آقای ویلموتس به همه‌ی بازی‌ها نگاه ویژه‌ای دارد و بدون تردید این موضوع باعث انگیزه و امیدواری من است تا با تلاش بیشتر بتوانم در اردو‌های بعدی جزو اسامی دعوت‌شدگان به تیم‌ملی فوتبال باشم.

نعمتی در پایان ادامه داد: جا دارد که اینجا از تلاش‌های و حمایت‌های آقای حمیداوی و کادر فنی بسیار خوب و سرمربی باتجربه‌ی تیم شهرخودرو آقای گل‌محمدی که همه‌ی آن‌ها به نوبه‌ی خود نهایت تلاششان را برای بهتر شدن شرایط باشگاه و خوشحالی مردم خراسان انجام دادند تشکر و قدردانی کنم.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان