تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

قیام، علیه امپراطوری تاج!

یک انتصاب تکراری در فدراسیون فوتبال به جای اینکه اعتراض نهاد‌های نظارتی را بر عهده داشته باشد به قیام علیه تاج از داخل تشکیلاتش منجر شد.

رویداد۲۴ مهدی تاج که در سه ماهه اخیر و پس از حذف علی کفاشیان از چرخه مدیریت فوتبال با قانون ممنوعیت فعالیت بازنشسته‌ها، سعی کرده بود با وارد کردن طیف‌های دور مانده از چرخه فوتبال، اقبال عمومی از خود را بالاتر ببرد حالا شرایط عجیبی را تجربه می‌کند. اوشاید انتخابات سال آینده فدراسیون را می‌دید و سعی داشت تعداد منتقدانش را کمی کمتر کند، ولی هیچ وقت باورش نمی‌شد یکباره در فوتسال با سونامی اعتراض و استعفا روبرو شود.

او طبق معمول داشت سمتی دیگر به محمدرضا ساکت می‌داد. ساکت که رئیس کمیته تیم‌های ملی است و سرپرست تیم بزرگسالان، خیلی ساده می‌توانست عضو کمیته فنی فوتسال هم باشد.

ولی محمدحسن انصاری فرد خیلی جدی جلوی تاج ایستاد. او زیر بار تحمیل ساکت از سوی تاج نرفت و عطای کار در فدراسیون فوتبال را به لقایش بخشید.

ساکت مدت هاست که پاشنه آشیل تاج شده است، ولی اصرار رئیس اصفهانی بر حفظ و افزایش مسئولیت‌های همکار قدیمی اش، این بار به سونامی علیه مدیریتش بدل شده است. بعد از انصاری فرد، شمسایی و مدیر باشگاه مقاومت البرز هم از سمت‌های شان استعفا دادند تا ضربه‌ای بزرگ به مشروعیت تصمیم گیری تاج و فدراسیونش وارد کنند. پست گرفتن‌های ساکت در سکوت بدترین ضربه‌ها را به فدراسیونی می‌زند که لقب ۵ ستاره را با خودش یدک می‌کشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان