تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
کالدرون در نشست خبری:

وظیفه پرسپولیس بردن است/ به تیمم اطمینان کامل دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اولین نشست خبری تیمش برای فصل نوزدهم لیگ برتر تاکید کرد که تمام دیدارهای این تیم سخت خواهد بود.

وظیفه پرسپولیس بردن است/ به تیمم اطمینان کامل دارم

رویداد24  گابریل کالدرون در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم و با شما آشنا می شوم. تمام بازی ها سخت خواهد بود، چیزی شبیه به آخرین بازی جام جهانی که همه چیز غیر قابل پیش بینی است. 

سرمربی پرسپولیس  با بیان اینکه با تمام احترام به تیم مقابل به بردن فکر می کنیم، ادامه داد: آمارهای گذشته برای گذشته است. وظیفه ما بردن است و به تیمم اطمینان کامل دارم.

وی در پاسخ به این سوال که «به ترکیب ایده آل خود رسیده است؟»، گفت: از بازیکنان داخلی کاملا راضی هستم. دو بازیکن خارجی می خواستیم که فعلا یکی از آنها آمده است. من از خریدهای داخلی راضی هستم و سطح آنها بسیار عالی است.

سرمربی سرخپوشان درباره خرید بازیکن خارجی تیمش اظهار داشت: محدودیت بودجه داریم. یک جای خالی داریم که برای بازیکن خارجی داریم اما تا حالا نتوانستیم آن را پیدا کنیم. بازیکن برزیلی که جذب کردیم همانی است که با توجه به بودجه مان به آن احتیاج داریم.

کالدرون در پاسخ به این سوال که «آیا پرسپولیس مثل قبل آمارهای خوبی را در گلزنی و کلین شیت خواهد داشت؟» تصریح کرد: پرسپولیس گل های زیادی در فصول گذشته نزده است ولی گل های خیلی کمی دریافت کرده است و این به نظرم آمار خوبی است. پرسپولیس قهرمان شده است اما گل های زیادی نزده است. من برای چهارمین قهرمانی پیاپی باید آمار گل خورده را حفظ کنم و در خط حمله بهتر شویم.

این مربی همچنین تاکید کرد که تیم های دیگر در لیگ برتر روی مربی و بازیکن خارجی مانور کرده اند و این خیلی مهم است.

وی درباره دوران بدنسازی پرسپولیس یادآور شد: من در این منطقه کار کرده ام و سیستم بدنی بازیکنان را می دانم. در تمرینات از جی.پی.اس استفاده می کنیم تا آمار بازیکنان را داشته باشیم. وضعیت بازیکنان نسبت به لیگ های اروپایی هم مناسب است.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «چه نکته ای از بازیکنان ایرانی شما را جذب کرده است؟» یادآور شد: من از ذهنیت و فکر فوتبالیست ها خیلی خوشم آمده است. سطح بازیکنانی که در ایران هستند خیلی خوب است. خیلی خوشحالم که اینجا هستم. من به بازیکنان داخلی خیلی امید دارم. در مجموع راضی هستم.

کالدرون در پاسخ به این سوال که «آیا شما می توانید قول قهرمانی بدهید و اینکه چه هدفی را برای رضایت خود در نظر گرفته اید؟»، افزود: در هیچ کشوری نمی توان اطمینان داد که قهرمانی برای یک تیم خاص است. پرسپولیس سه بار متوالی قهرمان لیگ برتر شده است. من هم اینجا هستم چون مطمئنم می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. بازیکنانی که سه بار قهرمان شده اند نشان داده اند، می توانند موفق شوند. خودم هم با توجه به تجربه ام باید بگویم می توانیم به این موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: صادقانه باید بگویم که بازیکن خارجی کمتری نسبت به بقیه جذب کرده ایم. مثلا استقلال تهران چند بازیکن خارجی جذب کرده است. آنها یک ایتالیایی آورده اند اما بودجه ما محدود است. در حد بودجه مان خرید کرده ایم. الان هم بودجه ای نداریم که بخواهیم بازیکن خاصی بگیریم.

کالدرون در پاسخ به این سوال که «چرا به نحوه جذب بازیکن خارجی اعتراض نداشته اید؟»، گفت: من در جلسات نبودم که چه شرایطی برای جذب بوده است. در دنیای فوتبال اگر بازیکن مد نظر را نگیرید سایر باشگاه ها اقدام می کنند.

وی همچنین درباره عمل جراحی کامیابی نیا که در آستانه شروع بازی ها صورت گرفت، تصریح کرد: در جریان عمل جراحی قبلی  کمال کامیابی نیا و بشار رسن بودم. بهتر بود کمال، سال گذشته این عمل را انجام می داد. من نمی دانستم آسیب دیدگی شانه اش در حدی است که باید عمل خود را تکرار کند. او نمی توانست بازی کند و بهترین تصمیم این بود که عمل کند. کامیابی نیا بازیکن خیلی مهمی است. می تواند در میانه زمین، تعادل به وجود بیاورد. به هر حال مربی باید خودش را با شرایط وفق دهد. من ترجیح می دهم درباره بازیکنانی که از قبل مصدوم بودند یا خارجی هایی که جذب نکردیم صحبت نکنم. می خواهم رو به جلو نگاه کنم و حرکت داشته باشم.

کالدرون درباره شایعه عدم حضور پارس جنوبی در بازی فردا گفت: ترجیح می دهم فکر کنم این موضوعی که شما مطرح کردید شایعه است. هر مشکلی باشد باید آن را حل کنند. فدراسیون فوتبال مهم است و این اتفاق اگر رخ دهد زیاد برای فدراسیون جالب نخواهد بود.

کالدرون در مورد مخالفت خود با برگزاری مراسم امشب جشن پیراهن پرسپولیس نیز گفت: من مخالف چنین جشن هایی نیستم اما بهتر است در زمان مناسبی برگزار شود. اینکه بازیکن امشب و در یک روز مانده به زمان بازی به جشن برود غیر حرفه ای است. 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان