تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

ایثارگران این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: ایثارگران این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند چرا که این سازمان در حوزه درمانی دو هزار میلیارد تومان بدهی دارد و درمانگاه‌ها و مراکز درمانی و همچنین پزشکان، ایثارگران را نمی‌پذیرند.

ایثارگران این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند

رویداد24 امیر خجسته در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت به نرخ در نظر گرفته شده برای عوارض آزادراه تهران – همدان انتقاد کرد و گفت: اگر قرار است این نرخ عملیاتی شود باید همسان‌سازی صورت گیرد تا ظلمی در حق مردم همدان و غرب کشور رخ ندهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور نسبت به وضعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران تذکر داد و عنوان کرد: ایثارگران این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند چرا که این سازمان در حوزه درمانی دو هزار میلیارد تومان بدهی دارد و درمانگاه‌ها و مراکز درمانی و همچنین پزشکان، ایثارگران را نمی‌پذیرند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه آموزش عالی نیز بنیاد شهید نزدیک به دو هزار میلیارد تومان بدهکاری دارد که اخذ مدارک فرزندان آن‌ها و خود ایثارگران با مشکل مواجه شده است چرا که برای تسویه عنوان می‌شود باید به بنیاد شهید مراجعه کنید.

نظرات شما
پیشخوان