تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

فتاحی: سازمان لیگ پیش از بازی با شاهین قول تعویق بازی داد/ یک هفته برای میزبانی در جمعه برنامه ریزی کردیم

سرپرست تیم سپاهان گفت: ما تمام تمرینات، برنامه ریزی‌های ورزشگاه، دعوت نامه‌ها، بلیت‌ها و حتی برنامه‌های سایت را بر اساس برگزاری بازی در روز جمعه برنامه ریزی کردیم.

فتاحی: سازمان لیگ پیش از بازی با شاهین قول تعویق بازی داد/ یک هفته برای میزبانی در جمعه برنامه ریزی کردیم

رویداد24 رضا فتاحی در خصوص اینکه گفته می‌شود ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی از بازی روز پنجشنبه سپاهان مقابل ماشین‌سازی آمادگی ندارد، گفت: نقش جهان به همان اندازه که ورزشگاه‌های دیگر برای هفته اول آماده بودند، آماده است و ما هیچ مشکی برای برگزاری بازی نداریم.

وی در مورد موضوع تعویق بازی مقابل ماشین سازی گفت: هفته گذشته سعید فتاحی از سازمان لیگ با ما تماس گرفت و عنوان کرد که ورزشگاه بوشهر مشکلاتی دارد، بنابراین همکاری کنید تا بازی شما با شاهین یک روز به عقب بیفتد، ما نیز همانطور که پیش از این گفته بودم، به خاطر احترام به مردم بوشهر و برای اینکه این بازی به شهر دیگری انتقال پیدا نکند و بدون تماشاگر نباشد، قبول کردیم بازی ما با یک روز تأخیر در دوم شهریور انجام شود.

فتاحی در ادامه گفت: در همان روز از مسئولین سازمان لیگ این قول را گرفتیم که بازی روز پنج‌شنبه ما با ماشین‌سازی یک روز به تعویق بیفتد و آن‌ها نیز به ما قول شفاهی دادند که بازی ما با ماشین سازی جمعه ۸ شهریور برگزار شود. ما چیز زیادی نخواستیم که این مساله را تا این حد بزرگ کرده‌اند. روز یکشنبه هم که به اصفهان رسیدیم، درخواست خودمان را کتبا را به سازمان لیگ ارائه دادیم.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه آیا بهتر نبود این مساله را همان روز عنوان می‌کردند، گفت: مسئولین سازمان لیگ به ما قول شفاهی دادند و ما نیز نمی‌خواستیم گروکشی کنیم. مهم همکاری است و نیازی به نامه نگاری نیست. خوشبختانه افراد خوبی مانند سعید فتاحی و جناب بهاروند در سازمان لیگ کار می‌کنند و احتیاجی نبود که بگوییم باید به ما ضمانت کتبی بدهید. آن‌ها به ما قول دادند و انتظار داریم به قولشان عمل کنند که به نظرم حتما این کار را انجام می‌دهند. ما تمام تمرینات، برنامه ریزی‌های ورزشگاه، دعوت نامه‌ها، بلیت‌ها و حتی برنامه‌های سایت را بر اساس برگزاری بازی در روز جمعه برنامه ریزی کردیم و در واقع یک هفته برای برگزاری بازی در این تاریخ برنامه ریزی کردیم.

فتاحی در پایان گفت: همانطور که گفتم نقش جهان به همان اندازه که ورزشگاه‌های شهر‌های دیگر در هفته اول آماده بودند آماده است. ما مشکل خاصی نداریم. فقط باید گیت‌ها نصب شوند که ان‌شاالله تا روز قبل از بازی این اتفاق می‌افتد. شماره گذاری صندلی‌ها هم در حال اتمام است. اپلیکیشن بلیت فروشی هم آماده است و هیچ مشکلی برای برگزاری بازی نداریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان