تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران؛

تغییر ۳ مدیر لیگ برتری در کمتر از یک هفته/ فتحی در لیست انتظار؟

در اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران، در حالی که هنوز هفته دوم مسابقات لیگ برتر شروع نشده است، مدیران عامل سه باشگاه لیگ برتری از سمت خود کنار رفتند.

تغییر ۳ مدیر لیگ برتری در کمتر از یک هفته/ فتحی در لیست انتظار؟

رویداد24 فوتبال ایران که مهد اتفاقات نادر می‌باشد، باز هم شاهد اتفاقی بی سابقه بود. در حالی که فصل نوزدهم لیگ برتر هنوز به هفته دوم خود نرسیده، سه مدیر تیم‌های لیگ برتری جای خود را به افراد دیگری دادند و این در حالی است که به نظر می‌رسد پرسپولیس آخرین تیمی نباشد که در عرصه مدیریت دستخوش تغییرات شده است.

ذوب آهن اصفهان نخستین باشگاه لیگ برتری بود که در همان روز نخست لیگ برتر دستخوش تغییرات مدیریتی شد و سعید آذری با حکم هیات مدیره از کار برکنار شد.

پس از وی بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم و امروز ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس با استعفا کنار رفتند تا این دو باشگاه هم مدیرانی جدید را به خدمت بگیرند.

در فصلی که طوفان تغییرات صندلی مدیران را در می‌نوردد، هنوز هستند باشگاه‌هایی که پایه میز‌های مدیریتی‌شان لق است. با روندی که تا امروز در بحث مدیریتی باشگاه‌ها صورت گرفته، اینطور به نظر می‌رسد باشند مدیران دیگری که شاید حتی نیم فصل لیگ نوزدهم را هم نبینند!

یکی از مدیرانی که در روز‌های اخیر گمانه زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری او در محافل فوتبالی مورد بحث قرار گرفته، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال است. این شایعه آنقدر داغ بود که امروز احمد سعادتمند و میرشاد ماجدی که از آن‌ها به عنوان جانشینان احتمالی فتحی نام برده می‌شد وادار به واکنش شدند.

آنچه مسلم است باشگاه استقلال هم پتانسیل تغییر مدیریت را دارد و احتمال این که طوفان تغییرات مدیریتی به این باشگاه هم برسد زیاد است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان