تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

پاداش میلیونی برای برد مقابل پرسپولیس

در شهر تبریز شایعه شده مدیران باشگاه در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس پاداش ۱۰ میلیونی به اعضای تیم پرداخت می‎کنند.
پاداش میلیونی برای برد مقابل پرسپولیس
رویداد۲۴ تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم لیگ برتر قرار است از ساعت ۱۷:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تیم پرسپولیس تهران برود.

اکبر ایمانی هافبک تیم تراکتور که پیش از این احتمال داشت به بازی نرسد، روز گذشته همراه تیم تمرین کرد. برای حضور این بازیکن در لیست بازی با پرسپولیس، همه چیز بستگی به نظر پزشک تیم دارد. همچنین محمدرضا اخباری هم که مصدوم بود مشکلش به طور کامل برطرف شده و خیال دنیزلی از بابت دروازه‌بان با حضور او و محمدرشید مظاهری راحت است.

خبر دیگر از تراکتور اینکه، مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم قرار است امروز (چهارشنبه) نشستی خبری برگزار کند. این در شرایطی است که نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس قرار است روز پنج‌شنبه (فردا) برگزار شود و به این ترتیب او ۲ بار قصد صحبت با نماینده رسانه‌ها دارد. دنیزلی برای این کار، دلیل جالبی دارد. طبق قانون جدید، نشست خبری مربیان تنها در ۱۵ دقیقه انجام می‎شود و مربیان غیر از موضوع بازی، حق صحبت در خصوص سایر مسائل را ندارند. دنیزلی به همین علت امروز یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‎کند تا در خصوص مسائل بیشتر و به صورت مفصلی حرف بزند.

همچنین خبر دیگر اینکه، در تبریز شایعه شده مسئولان باشگاه قصد دارند پاداش ۱۰ میلیون تومانی برای پیروزی مقابل پرسپولیس به اعضای تیم پرداخت کنند. البته مدیران باشگاه در این خصوص معتقدند پاداش برتری مقابل پرسپولیس نسبت به سایر بازی‌ها بیشتر است، اما اینکه مبلغ آن چقدر باشد بستگی به نظر مالک باشگاه دارد.

 

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان