تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

داور ایرانی به فینال جام باشگاه‌های جهان رسید

درخشش گلاره ناظمی در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های جهان باعث شد تا وی به عنوان یکی از سه داور دیدار فینال این رقابت‌ها بین دو تیم بوکاجونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل معرفی شود.
  رویداد۲۴ هرچند تیم فوتسال مس سونگون خیلی زود و در مرحله گروهی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از دور رقابت‌ها حذف شد، اما ایران یک نماینده دیگر نیز در این بازی‌ها داشت که نه تنها حذف نشد بلکه تا پایان بازی‌ها نیز در تایلند حضور خواهد داشت.

گلاره ناظمی، داور زن ایرانی که پیش از این نیز بار‌ها با قضاوت‌های جهانی، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود این روز‌ها در تایلند و در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های جهان حضور دارد و پس از قضاوت‌های فوق العاده‌ای که از خود به نمایش گذاشت در نهایت توسط مسئولان برگزار کننده این رقابت‌ها برای حضور در دیدار فینال این بازی‌ها بین دو تیم بوکاجونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل انتخاب شد. او داور سوم بازی پایانی این تورنمنت خواهد بود.

ناظمی البته تنها داور زن حاضر در این بازی‌ها نبود و به غیر از وی یک داور خانم از روسیه به نام ایرینا نیز در این بازی‌ها حضور یافت که در دیدار بارسا برابر شنزن به عنوان داور دوم در کنار ناظمی حضور یافت.

ستاره داوری فوتسال دنیا در اولین دیدار خود به عنوان داور اول به قضاوت دیدار دو تیم بارسلونا برابر شنزن چین پرداخت.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
گلاره چقدرم خوشگله امیدوارم موفق باشه
نظرات شما
پیشخوان