تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

رونمایی از نخستین سامانه کنسرت آنلاین کشور با اجرای علیرضا قربانی

شامگاه چهارشنبه 12 خرداد، تالار اندیشه حوزه هنری در خیابان سمیه میزبان یک گردهمایی بود که برای اولین بار در کشور مورد توجه قرار گرفته است.
رویداد۲۴شامگاه چهارشنبه 12 خرداد، تالار اندیشه حوزه هنری در خیابان سمیه میزبان یک گردهمایی بود که برای اولین بار در کشور مورد توجه قرار گرفته است.

در این مراسم حامد عنقا، طراح و مدیر نخستین پروژه کنسرت آنلاین کشور(حام) با اشاره به این که به علت گرانی بلیت کنسرت، بسیاری از مردم نمی توانند از این محصول فرهنگی استفاده کنند، این موضوع را مهمترین انگیزه خود و تیم حام برای طراحی این سامانه نام برد.

وی با بیان این که با راه اندازی این سامانه اینترنتی مردم علاقه مند در ایران و سراسر جهان می توانند از طریق اینترنت به صورت آنلاین کنسرت های مورد علاقه خود را تماشا کنند، افزود: هر چند حضور در کنسرت جذابیت های خود را دارد اما خوشحالیم با این سامانه حداقل می توان به بخشی از این رویای قدیمی جامعه عمل پوشاند.

عنقا که با نویسندگی سریال هایی چون قلب یخی، نردبام آسمان و تنهایی لیلا در بین مردم شناخته شده است در حاشیه این مراسم گفت: هزینه ای که مردم برای دیدن کنسرت ها در این سامانه قرار است پرداخت کنند بسیار ناچیز است و همانطور که در مراسم گفته شد 10 هزار نفر همزمان با حاضران از طریق سامانه برنامه را مشاهده کردند.

در بخش اصلی و پایانی این مراسم، علیرضا قربانی خواننده مطرح کشورمان به همراه گروهش، کنسرت خود را برگزار کرد که این اجرا همزمان از سامانه کنسرت آنلاین پخش شد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان