تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸

علت کم کاری بازیگر پس از باران

بازیگر سریال «پس از باران» گفت: کلاً زیاد اهل تبلیغ کردن خودم نیستم، روی فرش قرمز نمی‌روم، فستیوال نمی‌روم، عکس نمی‌اندازم، برای حضور در سینما باید در چشم باشید و من هم اهل این نوع کار‌ها نیستم و کمی منزوی فکر می‌کنم.
  رویداد۲۴ رحیم نوروزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: این روز‌ها مشغول تمرینات نمایش «هیچ چیز جدی نیست» به کارگردانی مسعود دلخواه هستم که مهر ماه امسال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

وی درباره کم حاشیه بودن خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: من مدت‌ها اینستاگرام نداشتم و این روز‌ها هم توسط یکی از دوستانم در فضای مجازی به تبلیغ کارهایم می‌پردازم، من کلاً دنبال کننده زیادی ندارم و سعی می‌کنم فعالیت زیادی در فضای مجازی نداشته باشم.

بازیگر سریال «پس از باران» در همین راستا تاکید کرد: همواره ترجیح می‌دهم همیشه سرم به کار خودم باشد، ترجیح می‌دهم انعکاس حضورم در آثاری باشد که بازی می‌کنم نه در هیاهوی فضای مجازی، دوست دارم مردم به جای دیدن در حاشیه‌های مجازی، مرا روی صحنه تئاتر ببینند.

وی با اشاره به شغل معلمی خود اظهار کرد: این روز‌ها در کنار کار حرفه‌ای خود یعنی بازیگری به معلمی هم مشغولم، تدریس وقت زیادی از من می‌گیرد، من زندگی شخصی خودم را دارم و آرامشم را به هرچیزی ترجیح می‌دهم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در مورد کم‌کار بودن خود در عرصه سینما اظهار کرد: من دوره زیادی را در تلویزیون بازی کردم و در ابتدا همین قضیه باعث شد کارگردانان سینما کمتر مرا برای آثارشان انتخاب کنند.

وی در همین رابطه افزود: کلاً زیاد اهل تبلیغ کردن خودم نیستم، روی فرش قرمز نمی‌روم، فستیوال نمی‌روم، عکس نمی‌اندازم، برای حضور در سینما باید در چشم باشید و من هم اهل این نوع کار‌ها نیستم و کمی منزوی فکر می‌کنم.

نوروزی وضعیت سینما را رفاقتانه توصیف و خاطرنشان کرد: نمی‌گویم سینما باند دارد و غیره، اما سینما رفاقتی اداره می‌شود و افراد ترجیح می‌دهند با رفقایشان کار کنند، من هم زیاد اهل رفیق بازی نیستم، از طرفی همانطور که گفتم زیاد جلوی دوربین عکاسان قرار نگرفته و روی فرش قرمز به خط نمی‌شوم، زیاد هم اهل رفتن به تولد فلان کارگردان و یا مراسم هم نیستم، شاید همه این‌ها دلایلی باشد که من در سینما کم کار شده‌ام، چون ترجیحم بر این است که در این جوامع نباشم.



منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان