تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
معاون حقوقی رئیس‌جمهور:

ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد

جنیدی: دولت حتما سعی می‌کند با تعامل این مساله را حل کند و این تصمیم جدی دولت است. صحبت من کاملا مشخص است، ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد.
ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد
رویداد۲۴ لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران و در واکنش به خودسوزی یکی از دختران طرفدار ورود به ورزشگاه گفت: صحبت من کاملا مشخص و یک جمله است؛ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم. دولت تاکنون چند مرتبه شرایط را فراهم کرده است و بعد از این بیشتر شرایط را فراهم می‌کند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در رابطه با این موضوع که مراجع مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند و وزارت ورزش نیز قادر به اعمال نظر خود نیست، گفت: دولت حتما سعی می‌کند با تعامل این مساله را حل کند و این تصمیم جدی دولت است.

وی افزود: البته دولت از قبل هم در چندین موقعیت و مسابقه سعی کرده این فرصت را مهیا کند و بعد از این بیشتر هم تلاش می‌کند که مسیرش همین است؛ ان‌شاء‌الله با تعامل.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
فقط حرف حرف اخه پس کی میخاین عمل کنین ...مگه نه اینکه شما مدافع و مجری قانون اساسی هستین پس چرا اجرا نمیکنین ...این حرف زدن مردم هم بلدن بزن ای دولت بیخاصیت دروغ گو و دزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
البته باموازین شرعی وقانونی وبا. کدملی ودرنهایت امنیت وارامش لطف کنید کمی به فکرازدواج وخانه داری وشوهرداری وفرزند داری وتربیت دینی خواهران ومادرانی کهتربیت کننده وتشگیل دهنده کانون مقدس خانواده. هستند هم دراستادیوم فرهنگسازی ودرترویج فرهنگ وتحکیم خانواده بکوشید با تشکر. فراوان از حس مسولیت وهمکاری همگان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان