تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸

موضوع فرار مالیاتی در جلسه ستاد تبلیغات اقتصادی بررسی می‌شود

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: در سی و پنجمین جلسه ستاد قرار است موضوع فرار مالیاتی را مورد بررسی قرار دهیم.

موضوع فرار مالیاتی در جلسه ستاد تبلیغات اقتصادی بررسی می‌شود 

رویداد۲۴ سید رمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با اشاره به آخرین دستورالعمل جلسه ستاد، اظهار داشت: در سی و پنجمین جلسه ستاد، میزبان آقای خدادادی دبیر کارگروه رصد و پایش اخبار و اطلاعات مرتبط با مفاسد اقتصادی خواهیم بود تا درباره آخرین نسخه طرح رصد و پایش گزارشی ارائه کنند. این طرح طی دو جلسه اخیر ستاد صحبت و تصیمات نهایی برای آن گرفته شد تا ابلاغ شود.

وی افزود: موضوع دیگر دستور جلسه فردا مسأله مالیاتی است. در این جلسه قرار است رسانه‌هایی را مورد بررسی قرار دهیم که درخصوص فرار مالیاتی با گمانه زنی‌های شان، فضای ملتهبی را در جامعه ایجاد می‌کنند.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تصریح کرد: در جلسه فردا میزبان آقای مقیمی مدیر ایران خودرو هستیم تا در خصوص آخرین تصمیمات شان گزارشی ارائه کنند. همچنین در خصوص گمانه زنی‌های رسانه‌ها در ارتباط با ایران خودرو هم صحبت خواهد شد.

وی بیان کرد: در جلسه فردا آقای حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص وضعیت تحریم ها، گزارش‌هایی را ارائه خواهند داشت.

گفتنی است؛ در سی و پنجمین جلسه ستاد، گزارش روسای کارگروه‌های پنجگانه و نمایندگان دستگاه‌های عضو از اقدامات بعمل آمده در خصوص مصوبات جلسات گذشته ارائه خواهد شد. همچنین نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حکم رئیس جمهور، مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شده است، ۱۲ مهر ماه سال ۹۷ تشکیل شد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان