تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

واکنش دبیرکل حزب موتلفه به شعارهای علیه سیدحسن خمینی در حرم امام

دبیر کل حزب موتلفه گفت: اصولا اینکه دریک سخنرانی افراد به قصد برهم زدن آن باشند کاردرستی نیست البته سخنران نیز باید رعایت احساسات و اعتقادات مردم را داشته باشد.
رویداد24- دبیر کل حزب موتلفه گفت: رهبرمعظم انقلاب همچون گذشته شاخصه هایی را برای موضوعات مختلف تبیین می فرمودند که شاخصه های امروز ایشان نقشه راه انقلابی گری است.

محمدنبی حبیبی درباره سخنان رهبرمعظم انقلاب دربیست و هفتمین سالگرد امام راحل درمرقد مطهربنیانگذارانقلاب اسلامی افزود: یکی از شاخصه هایی که ایشان فرمودند پایبندی به استقلال کشور است که از همان آغازین روزهای انقلاب مطرح بوده است.

وی اظهارکرد: موضوع استقلال برای زمان خاصی نیست و استقلال جزء لاینفک شخصیت ملت می دانیم و معتقدیم یکی از شاخصه های استقلال نیزاستقلال کشور و هم حفظ تمامیت ارضی و حفظ حدود ثغور جغرافیایی وعقیدتی کشور است.

دبیرکل حزب موتلفه بیان داشت: از دیگر شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند بی اعتمادی به برخی قدرت های استکباری که سردمدارآنها امریکا است چرا که درطول 37 سال گذشته برای براندازی جمهوری اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نکرده است.

حبیبی افزود: اینطورنبوده که امریکایی ها نخواسته باشند نسبت به جمهوی اسلامی براندازی نکنند بلکه هرکاری که لازم دانسته اند انجام داده اند و در برخی مواقع نتوانسته اند.

وی اضافه کرد: متاسفانه یکی از مواردی که جای تعجب دارد اعتمادی است که برخی افراد و حتی برخی مسوولان در گذشته و حال نسبت به امریکا پیدا می کنند در صورتی که امریکا بارها وبارها ثابت کرده است که قابل اعتماد نیست.

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: معتقدم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند وبارها اشاره کرده اند اعتماد به امریکا اشتباه استراتژیک است. برخی افراد که اعلام اعتماد به امریکا می کنند دو دسته هستند یا قصد خیانت دارند و یا دراشتباه هستند که باید با بحث وتبادل نظر آنها را روشن کرد.

حبیبی درمورد فرمایشات رهبری نسبت به برخی شعارها که ازسوی افراد درسخنرانی روز گذشته داده شد نیزاظهارکرد: اصولا اینکه دریک سخنرانی افراد به قصد برهم زدن آن باشند کاردرستی نیست البته سخنران نیز باید رعایت احساسات و اعتقادات مردم را داشته باشد.

وی افزود: شخصا از اینکه افرادی در موقع سخنرانی نوه امام شعارهایی علیه ایشان درست کنند کاردرستی نمی دانم.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان