تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره مذاکره با آمریکا

صفحه اینستاگرام سایت khamenei.ir (سایت رهبر معظم انقلاب)، بخشی از بیانات معظم له درباره مذاکره با آمریکا را منتشر کرد.
رویداد۲۴ صفحه اینستاگرام سایت رهبر انقلاب، در پستی با هشتگ‌های #مذاکره با آمریکا و #فشار حداکثری بخشی از بیانات رهبری درباره مذاکره با آمریکا که در ۲۶ شهریورماه سال جاری ایراد فرمودند را منتشر کرده است. در این پست به نقل از معظم له آمده است.

اگر بخواهیم سخن را در دو جمله خلاصه کنیم، یک جمله اینکه؛ مذاکره با آمریکا یعنی تحمیل خواسته‌های آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران

دوم اینکه مذاکره یعنی نمایش موفقیت سیاست فشار حداکثری از سوی آمریکا.

برای همین است که مشاهده کردیم رئیس جمهور محترم وزیرخارجه، مسئولین کشور همه یکصدا، یک زبان گفتند که ما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد. نه مذاکره دوجانبه نه مذاکره چندجانبه. اگر آمریکا حرف خودش را پس گرفت و به آن معاهده هسته‌ای که نقض کرد بود، برگشت و توبه کرد و شد عضو کشور‌های معاهده کننده، آنوقت در جمع کشور‌های معاهده کننده که شرکت می‌کنند و با ایران صحبت می‌کنند او هم شرکت کند. بدون آن هیچگونه مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولین جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. در سفر نیویورک نه در غیر سفر نیویورک. این را هم رئیس جمهور محترم تصریح کرد، هم وزیرخارجه گفت، هم دیشب در تلویزیون سخنگوی محترم وزارتخارجه گفت این‌ها نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی می‌داند چه کار خواهد کرد.

پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره مذاکره با آمریکا

 

نظرات شما
پیشخوان