تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸

ورزشکاری که وام ازدواجش را برای ورزش هزینه کرد!

پرامتیازترین دونده مسابقات باشگاهی لیگ دو و میدانی گفت: برای جایزه دلاری مسابقات برنامه‌ریزی نکرده‌ام و حتی وام ازدواجم را برای سرمایه گذاری کنار گذاشته‌ام.
ورزشکاری که وام ازدواجش را برای ورزش هزینه کرد!
رویداد۲۴ فرزانه فصیحی پس از کسب پرامتیازترین ورزشکار مسابقات لیگ باشگاهی دوومیدانی گفت: در مسابقات لیگ باشگاهی دوومیدانی هفت مدال طلا و دو برنز کسب کردم و ورزشکار پرامتیاز لیگ شدم. برای جایزه دلاری لیگ هنوز تصمیم نگرفته‌ام، اما خرج ورزش دوومیدانی می‌کنم.

وی درخصوص شرایط برگزاری لیگ امسال اظهار داشت: لیگ امسال به نظر من پویاتر از هر سال بود و تیم‌های شرکت کننده از باشگاه‌های نام آور بودند. حضور این تیم‌ها باعث امیدواری است و ورزشکاران با انگیزه‌تر می‌کند و تیم‌ها برای تیم‌داری راغب‌تر می‌شوند. مبلغ قرارداد‌ها نیز بیشتر شده و امیدوارم سال آینده به اندازه قرارداد پسران شود.

دونده سرعتی کشورمان به برنامه‌های مختلفی که برای ارتقاء رکوردش درنظر گرفته است اشاره کرد و افزود: امسال برنامه‌های مختلف زیادی برای ارتقاء رکوردم دارم و تصمیم گرفتم از تمام توانم بهره بگیرم و هر هزینه‌ای را برای این منظور استفاده کنم. حتی وام ازدواجم را کنار گذاشتم و می‌خواهم برای رسیدن به هدفم سرمایه گذاری کنم و امیدوارم نتیجه خیلی خوبی به دست آید.
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان