تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

دستور ویژه شهردار تهران برای نصب تمثال شهدا در معابر و محلات

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران توجه ویژه‌ای را به شهدا و خانواده آن‌ها دارد، گفت: شهردار تهران در ارتباط با نصب تمثال شهدا دستور ویژه‌ای را مبنی بر تامین اعتبارات لازم آن داده است و نگاه ویژه‌ای را به مسئله شهدا دارد.

دستور ویژه شهردار تهران برای نصب تمثال شهدا در معابر و محلات

رویداد۲۴  عصر امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران، حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در مقابل منزل شهیدان عرب‌سرخی واقع در میدان شهدا از تمثال مبارک این ۳ شهید رونمایی شد.

مجتبی سالک؛ رئیس سازمان بسیج شهداری تهران در این مراسم اظهار کرد: همزمان با رونمایی تمثال شهیدان عرب‌سرخی، ۲ هزار تمثال شهید دفاع مقدس در ۲۲ منطقه تهران رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: مخاطب مراسم امروز علاوه بر مردم، خانواده شهدا هستند؛ بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نیز ما به عنوان بسیج، تلاش‌های بسیاری را برای اقدامات متنوع انجام داده‌ایم و تلاش کرده‌ایم که سیاسی باشیم، اما جناحی عمل نکنیم.

وی گفت: دغدغه ما به عنوان خانواده شهید و شهردار تهران موضوعی است که در چند وقت اخیر تحت عنوان حذف عنوان شهید در فضای مجازی منتشر شده که البته طرح نصب تمثال مبارک شهدا ارتباطی به این موضوع ندارد و از سال ۹۶ این طرح شکل گرفته است و خانواده شهدا در ادامه خواستند این طرح ادامه پیدا کند.

سالک ادامه داد: با دستور شهردار تهران، اصلاح تابلو‌هایی که عنوان شهید از آن حذف شده بود انجام گرفت و باید به این نکته اشاره داشته باشم آقای حناچی زمانی که به عنوان شهردار تهران انتخاب شد پس از حضور در سازمان بهشت زهرا دقایقی پس از انتصابش در مجموعه سازمان بسیج حضور پیدا کرد.

وی گفت: شهردار تهران در ارتباط با نصب تمثال شهدا دستور ویژه‌ای را مبنی بر تامین اعتبارات لازم آن داده است و نگاه ویژه‌ای را به مسئله شهدا دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان