تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸

تجاوز شرور خطرناک به زن جوان در مقابل چشمان شوهرش

مرد جوانی با تهدید چاقوی مرد مهاجم مجبور شد صحنه تجاوز به زنش را نگاه کند.

رویداد۲۴ زن ۲۳ ساله‌ای حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یک روز پائیزی، در نزدیکی آلمان توسط مرد پناهجوی غنایی مورد تجاوز Rape قرار گرفت.

شوهر قربانی در حالی که با چاقو تهدید به مرگ شد مجبور شد نظاره گر صحنه‌ای باشد که از دیدن آن عذاب می‌کشید. متجاوز Rapist با کارد بزرگ و سنگینی شوهر ۲۶ ساله قربانی را تهدید کرد، سپس دختر جوان را داخل چادر برد و مورد تجاوز قرار داد.
تجاوز به زن جوان در داخل چادر

مرد جوان با پلیس Police و اورژانس تماس گرفت و قربانی به بیمارستان انتقال داده شد. این زوج جوان در یک تور گردشگری در نزدیکی بن، آلمان بسر می‌بردند که مورد خشونت وحشیانه فرد مهاجم قرار گرفتند.

عکس فرد مظنون توسط پلیس در سطح گسترده منتشر شد، همین امر منجر شد، متهم توسط یک عابر پیاده از روی عکس شناسایی و بازداشت شود. حین بازداشت مرد غنایی قصد داشت از محل متواری شود بنابراین با کوله پشتی روی صورت افسر پلیس کوبید که بعد در ایستگاه پلیس مشخص شد این کوله نیز سرقتی است.

به رغم انکار متهم ۳۱ ساله، نتیجه آزمایش دی ان‌ای جرم Crime وی را مورد تائید قرار داد. تجاوز یکی از حملات جنسی و وحشیانه است که از زمان ورود مهاجران و شروع بحران باعث شد صد‌ها نفر قربانی این اتفاق تلخ شوند
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان