تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خطیبی:

چرا داور تبریزی برای این بازی نگذاشتند؟ / اتفاقات نبود پرسپولیس در ۴ نیمه هم به ما گل نمی‌زد

سرمربی ماشین‌سازی گفت: ناظر داوری به من گفت پنالتی نیست من پیش‌بینی کرده بودم این اتفاقات رخ می‌دهد.

چرا داور تبریزی برای این بازی نگذاشتند؟ / اتفاقات نبود پرسپولیس در ۴ نیمه هم به ما گل نمی‌زد

رویداد۲۴ رسول خطیبی در میکسدوزن ورزشگاه بنیان دیزل در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امروز کل اهالی فوتبال و داوران، تماشاگران و بازیکنان پرسپولیس می‌دانند که پنالتی نبود. ناظر داوری به من گفت پنالتی نیست من پیش‌بینی کرده بودم این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در یک صحنه کارت زرد دوم را داوری نداد به هر حال ما زحمت کشیدیم بچه‌های تیم ما زحمت کشیدند امروز فوتبال خوبی ارائه کردیم، اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست ما نیست. من به بچه‌های تیم خسته‌نباشید می‌گویم.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی ارائه کردیم، کمبود بازیکن داریم، و من قول می‌دهم در بازی‌های بعدی نتیجه خوبی بگیریم. به هر حال برد و باخت در فوتبال خواهیم داشت. ما به غیر از سه نفر از بازیکنان‌مان مابقی نفرات جدید هستند قول می‌دهم در بازی‌های آینده خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال اتفاقاتی رخ داد که شرایط بازی این طور شد. به نظرم می‌توانستند کاری کنند که شرایط بازی بهتر شود. در کل همه اتفاقات رخ داده به ضرر ما تمما شد. کل استادیوم دیدند که ان صحنه پنالتی نبود، اما به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.

خطیبی درباره صحنه پنالتی پرسپولیس و اینکه تمرکز ماشین سازی به هم ریخت اظهار داشت: شما بگویید که ان صحنه پنالتی بود؟ همه دیدند که آن توپ پنالتی نبود، اما به هر حال داور هم اشتباه می‌کند. ناظر بازی با ما صحبت کرد و گفت به داور می‌گوید پنالتی نبوده و ما هم آرامش خودمان را حفظ کردیم، اما در نهایت پنالتی اعلام شد. تمرکز ما بعد از این پنالتی از بین رفت. به نظرم داور می‌توانست به ربیع خواه کارت زرد دوم را بدهد. در کل همه چیز به ضرر ما بود.

سرمربی ماشین سازی در خصوص بازی هم ادامه داد: به نظرم امروز از هر دو تیم بازی خوبی را شاهد بودیم. اما جام حذفی برای ما دیگر تمام شد. پرسپولیسی‌ها هزینه می‌کنند، تمرین می‌کنند و زحمت می‌کشند و ما هم همین کار‌ها را انجام می‌دهیم، اما تا زمانی که ویدئو چک به فوتبال ما نیاید تکلیف همین خواهد بود. اگر ویدئ چک باشد داوران هم دچار حاشیه نمی‌شوند، اما اگر نباشد این مشکلات همیشه وجود دارد.

وی درباره صحبت‌های نصیرزاده که به تهرانی بودن داور اعتراض کرده اظهار داشت: او به مورد خوبی اشاره کرده است. ما نمی‌گوییم داور تهرانی برای این بازی نگذارید، اما چرا داور تبریزی برای این بازی نگذاشتید؟ اگر ویدئو چک نباشد کیفیت داوری و فوتبال هم پایین می‌آید.

خطیبی در مورد عملکرد پرسپولیس در این بازی گفت: شما موقعیتی از پرسپولیس دیدید؟ آن‌ها به جز یک شوت موقعیتی داشتند؟ اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد پرسپولیس ۴ نیمه هم با ما بازی می‌کرد به ما گل نمی‌زد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رسول خطیبی
نظرات شما
پیشخوان