تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

طرح ایجاد اشتغال پایدار روی میز کمیسیون حمایت از تولید ملی

طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری قرار است در نشست کمیسیون حمایت از تولید ملی بررسی شود.

طرح ایجاد اشتغال پایدار روی میز کمیسیون حمایت از تولید ملی

رویداد۲۴ کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی فردا دوشنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

بر این اساس، بررسی پیشنهادات واصله طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیردولتی و طرح استفساریه ماده (۵) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی برگزار خواهد در دستور کار این کمیسیون است.

بر اساس این گزارش قرار است مواد ۱ و ۳ طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با حضور وزارتخانه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی، دیوان محاسبات کشور، بخش خصوصی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

همچنین کارگروه محیط کسب و کار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نیز طی نشست جداگانه‌ای به بررسی گزارش عملکرد اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و ماده ۲۲ قانون برنامه ششم توسعه خواهد پرداخت.

منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان