تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

طعنه جالب یک کاربر به خاطر حصارکشی استادیوم آزادی +عکس

خبر حصار کشی استادیوم آزادی به خاطر ورود زنان به ورزشگاه، بازتاب زیادی داشته است. برخی گفته‌اند این کار برای امنیت زنان بوده و برخی دیگر گفته‌اند مگر زامبی‌ها به استادیوم می‌روند که زنان امنیت نداشته باشند. یک کاربر تصویری از فیلم واکینگ دد را به اشتراک گذاشته و نوشته: تصوری که مسئولان از مردان داخل استادیوم دارند اینگونه است!

طعنه جالب یک کاربر به خاطر حصارکشی استادیوم آزادی

تصوری که مسئولان از تماشاگران مرد بازی ایران و کامبوج دارن!

 

به گزارش رویداد۲۴ پس از فشار‌های بالاخره مسئولان کشور مجاب شدند زنان به ورزشگاه‌ها وارد شوند و حدود ۴ هزار صندلی برای حضور بانوان در نظر گرفته شد؛ با این حال اطراف سکوهای جایگاه بانوان حفاظ‌های بلند آهنی کشیده شده است.

فرمانده یگان ویژه ناجا گفته یک گروهان ۱۵۰ نفره پلیس زن یگان ویژه به منظور کنترل، بازرسی وایجاد نظم و امنیت در قسمت زنان در ورزشگاه آزادی حضور فعال خواهند داشت.

آنگونه که مسئولان وزارت ورزش گفته‌اند کشیدن حصارهای آهنی به خاطر امنیت زنان بوده است. همین مسئله به سوژه طنز برخی کاربران تبدیل شده است و یک کاربر تصویری از «سریال واکینگ دد» که درباره حمله زامبی‌ها به آمریکاست را به اشتراک گذاشته و نوشته: تصوری که مسئولان از مردان داخل استادیوم دارند اینگونه است!

شاگردان ویلموتس روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ برابر حریف شرق آسیایی خود قرار می‌گیرند و به دنبال کسب دومین برد در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان