تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

گیلان؛ تخریب پل شهر اسالم تالش در اثر سیلاب

تا اطلاع ثانوی و بازسازی پل، ارتباط اسالم با نقاط مختلف شهرستان تالش از طریق کمربندی برقرار می‌شود و برای کاهش ترافیک و مشکلات ناشی از بارندگی تلاش می‌کنیم.
تخریب پل شهر اسالم تالش در اثر سیلاب
رویداد۲۴ بخشدار اسالم شهرستان تالش از شکستگی و درحال تخریب بودن پل مرکز این شهر در اثر بارندگی و سیلاب خبر داد و رانندگان را به عبور از جاده کمربندی توصیه کرد.

علی درمانی گفت: پل اصلی شهر اسالم به دلیل ترمیم نشدن و درپی بارش‌های شب گذشته خسارت دیده و در حال تخریب است.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی و بازسازی پل، ارتباط اسالم با نقاط مختلف شهرستان تالش از طریق کمربندی برقرار می‌شود و برای کاهش ترافیک و مشکلات ناشی از بارندگی تلاش می‌کنیم.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز بر ممنوعیت تردد از پل اسالم تاکید کرده و برنامه ریزی برای بازسازی آن را خواستار شده است.
 تخریب پل شهر اسالم تالش در اثر سیلاب

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و امتداد پل اصلی شهر اسالم حدود ۸۰ متر است.

رئیس اداره هواشناسی تالش میزان بارندگی تا لحظه ارسال این خبر را ۱۱۹.۶ میلیمتر، دمای هوا را ۱۷.۳ درجه و رطوبت آن را ۸۷ درصد اعلام کرد.

افشین حمیدنژاد گفت: با توجه به کاهش ابر‌ها و قطع بارش ها، از فردا دمای هوا افزایش یافته و شرایط پایدار جوی حاکم خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی شفیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
1
سو مدیریت در شورای شهر اسالم بیداد میکنه . عدم هدایت آب های جاری به داخل رودخانه های متفاوت و عدم یک کانال کشی ساده حتی سطحی و جزیی جهت هدایت آب های روان به داخل رودخانه های متفاوت ،عدم رسیدگی به پل ۹۰ ساله اسالم که روس ها ساخته بودند تنها جزیی از بی تفاوتی های شورای شهر اسالم هست . امیدوارم الان با ریختن این پل حداقل استانداری وارد قضیه بشه . خود بنده بارها برای کانال کشی و جدول کشی جهت هدایت آب های سطحی ناشی از باران به شهرداری و شورای شهر اسالم رفتم دریغ از یک پیگیری ساده
نظرات شما
پیشخوان