تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸
فنونی‌زاده:

ایران فقط ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کرد/ کاش کامبوج را یک هیچ می‌بردیم

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برنامه خاصی در دیدار با بحرین نداشت و ویلموتس باید برای دیدار با عراق از اشتباهاتش درس بگیرد.
ایران فقط ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کرد/ کاش کامبوج را یک هیچ می‌بردیم
رویداد۲۴ مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی در دیدار با بحرین که با باخت شاگردان ویلموتس همراه شد اظهار کرد: این شکست نتیجه، خوابیدن در باد ۱۴ گلی بود که تیم ملی به کامبوج زد. کاش آن دیدار را یک بر صفر می‌بردیم تا بازیکنان الکی مغرور نشوند.

وی افزود: عیار تیم ویلموتس در این دیدار مشخص شد و نشان داد که تیم ملی هنوز جای کار دارد. تیم ملی بحرین صاحب توپ و میدان بود و مالکیت بازی را بر عهده داشت. ایران فقط در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم فوتبال بازی کرد. نه پاسکاری خوبی از تیم شاهد بودیم و نه برنامه خاصی برای حمله وجود داشت. بازیکنان نتوانستند توقعات را براورده کنند و برای بازی‌های بعد کار سختی خواهیم داشت.

پیکسوت فوتبال ایران در این خصوص ادامه داد: بحرین تیم درجه ۲ این گروه است و هنوز با عراق بازی نکرده‌ایم. ویلموتس باید فکری به حال تیمش بکند تا ما در همین مرحله غافلگیر نشویم. الآن تنها روی کاغذ تیم اول آسیا هستیم و باید با برنامه‌تر از دیدار با بحرین بازی کنیم. به نظر من تغییر در قلب خط دفاع و بازی ندادن به پورعلیگنجی یکی از دلایل اصلی باخت تیم ملی به بحرین بود. امیدوارم سرمربی بلژیکی از اشتباهاتش درس بگیرد تا در بازی‌های بعد برنده زمین، ایران باشد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان