تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
عضو کمیسیون امنیت مطرح کرد:

جزئیات جدید درباره حمله به نفتکش ایرانی/ آمریکا، اسرائیل و عربستان حمله کرده‌ بودند

عضو کمیسیون امنیت گفت: اقدامات امنیتی برای بررسی حمله به نفتکش ایرانی توسط متخصصان در شورای عالی امنیت ملی و نهاد‌های امنیتی انجام شده و به وزارت خارجه ارائه شد تا به سازمان ملل ارسال شود.
فیلم‌های انفجار نفتکش سابیتی نشان می‌دهد حمله از طرف آمریکا، اسرائیل و عربستان بوده
رویداد۲۴ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به بررسی برخی از اسناد و مدارک در مورد حمله به نفتکش ایرانی، گفت: فیلمی که دوربین‌های نصب شده روی نفتکش گرفته اند، نشان می‌دهد که این حمله از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود انجام شده است. مسلماً این مثلث شوم تلاش داشت که ضربه شست به جمهوری اسلامی نشان دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: عربستان سعودی و آمریکا تلاش دارند تا این حمله را به گردن داعش و یا طالبان بیندازند، اما اسناد و مدارک موجود از حمله نفتکش ایرانی نشان می‌دهد که امکان سازماندهی این حمله از سوی داعش و گروه‌های تروریستی وجود ندارد، زیرا این گروه‌ها در منطقه دریای سرخ حضور ندارند.

حسن‌بیگی تاکید کرد: اسناد و مدارک زیادی در مورد دخالت برخی دولت‌ها در حمله به نفتکش ایرانی وجود دارد که این اسناد و مدارک به سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد شد و کشور‌هایی که در این حمله تروریستی نقش داشتند باید تاوان عمل خود را بدهند.

وی افزود: اگر به فرض محال گروه‌های تروریستی داعش و طالبان نیز در این منطقه حضور داشته باشند و این عملیات را انجام داده باشند همه می‌دانند که طالبان و داعش توسط عربستان و آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد شده‌اند و غلام حلقه به گوش این کشور‌ها هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: همه دنیا می‌دانند که پول عربستان سعودی برنامه‌ریزی موساد و سیا موجب ایجاد گروه‌های تروریستی در منطقه غرب آسیا شده است. اسناد و مدارک جمهوری اسلامی ایران در مورد حمله به نفتکش ایرانی آماده است و انشاالله به زودی به سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهد شد.

وی گفت: اقدامات امنیتی و تخصصی برای بررسی حمله به نفتکش ایرانی توسط متخصصان در شورای عالی امنیت ملی و نهاد‌های امنیتی انجام شده و اسناد و مدارک در اختیار وزارت خارجه قرار گرفته است تا به سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل ارائه شود.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
شورای امنیت یعنی آمریکا! شکایت از آمریکا به آمریکا!
وفا عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
آقای حسن بیگی نه سخنگوی کمیسیون است و نه رئیس آن، نه در شورای عالی امنیت ملی سمت سخنگویی دارد و نه سمت دبیری و ریاست، پس چرا مثل خروس بیوعده بانگ بر داشته است. چرا مردم را با فضولی های بیجا آزار میدهند.ضمن این که این گزارش از نظر من آشنا به حقوق و کار رسانه ای، مضحک است و ذره ای ارزش خبری ندارد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان