تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸
فرمانده نیروی هوایی ارتش:

جت «یاسین» برابر نیازهای نیروی هوایی ارتش ساخته شده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جت «یاسین» مطابق با استاندارهای جهانی و برابر الگوی مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده است.

رویداد۲۴ امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرماند نیروی هوایی ارتش در مراسم رونمایی از جت پیشرفته آموزشی یاسین، گفت: امروز شاهد پرواز جت آموزشی «یاسین» در پایگاه شهید نوژه بودیم که افتخار بزرگی برای نیروی هوایی محسوب می شود.

وی با اشاره به پرواز موفقیت آمیز جت «یاسین» گفت: خدا را سپاسگزار و شاکریم که امروز خلبان شجاع و ولایتمدار ما با هواپیمای ساخت دانشمندان عزیز کشورمان به پرواز درآمد و از این پرواز رضایت کامل داشت.

فرمانده نهاجا گفت: این هواپیما مطابق با استاندارهای جهانی و برابر مطالبات و نیازهای آموزشی نیروی هوایی ارتش ساخته شده و تمام طراحی‌های آن در داخل کشور انجام شده است.

امیر سرتیپ نصیرزاده خاطرنشان کرد: ان‌شالله در آینده منتظر تولید انبوه این جت آموزشی هستیم تا اسکادران کاملی در اختیار نیروی هوایی قرار گیرد و پروازهای آموزشی آن در سطح نیرو آغاز شود.

وی افزود: با ساخت این جت آموزشی نیروهای فنی و محققان ما در حوزه صنایع هوایی در عمق فناوری پیچیده نفوذ کردند و قطعا در آینده شاهد پیشرفت‌های بسیار بزرگتری در این رابطه خواهیم بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان