تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸
نوری:

به دنبال حضور بالای ۳۰ درصدی زنان در لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان هستیم

عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: ما به دنبال حضور بالای ۳۰ درصد زنان در لیست‌های انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم به درصد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

به دنبال حضور بالای ۳۰ درصدی زنان در لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان هستیم

رویداد۲۴ زهرا صدراعظم نوری عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: در خصوص درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در جلسات مجمع زنان اصلاح‌طلب بحث‌هایی صورت گرفته است، چون ما معتقدیم باید مشارکت زنان بیشتر باشد.

وی افزود: ما باید بتوانیم در لیست انتخابات اصلاح‌طلبان، زنانی را که شایستگی لازم را دارند قرار دهیم تا مشارکت گسترده زنان را در پای صندوق‌های رأی رقم بزنند.

صدراعظم نوری خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله برای میزان درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز گفت‌وگو خواهیم کرد و نظرات مجمع زنان اصلاح‌طلب به آن‌ها منعکس خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چند درصد از لیست انتخابات اصلاح‌طلبان را زنان تشکیل دهند، گفت: هر چه درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی بیشتر باشد بهتر است، اما ما به دنبال حضور بالای ۳۰ درصد زنان در لیست‌های انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم به درصد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان