تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

جدول لیگ برتر فوتبال در هفته هفتم/ استقلال و پرسپولیس کجای جدول هستند؟

جدول لیگ برتر در هفته هفتم با برتری پنج تیم مهمان خاتمه یافت و البته صدر جدول دست نخورده باقی ماند.

جدول لیگ برتر فوتبال

رویداد۲۴ در هفته هفتم لیگ برتر، ۲۰ گل به ثبت رسید و تنها دیدار دو تیم پارس جنوبی و نفت آبادان گل نداشت. مهمانان در این هفته عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جا گذاشتند و تیم‌های استقلال، تراکتور، سپاهان، فولاد خوزستان و شهرخودرو موفق شدند حریفان خود را در خانه‌شان با شکست مواجه کنند و تنها پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان بودند که با پیروزی خانگی به کار پایان دادند.


فولاد خوزستان در این هفته با جواد نکونام به دومین برد پیاپی خود دست یافت تا از آخرین برد ماشین سازی مقابل فولاد ۲۵ ماه بگذرد.

پرسپولیس نیز بعد از شکست مقابل شهرخودرو، در شرایطی برابر پیکان به برتری دست یافت که دقایق پایانی را ۱۰ نفره به کار پایان می‌داد. پیکان در پایان هفته هفتم با ثبت ۱۳ گل زده، آمار تفاضل گل منفی یک را به خود اختصاص داده است!

پارس جنوبی جم و نفت آبادان در شرایطی به کار خود در این هفته با نتیجه بدون گل خاتمه دادند که چهار بازی اخیرشان با گل همراه بوده است.


بیشتر بخوانید: آخرین نتایج و جدول لیگ برتر فوتبال ایران در هفته ششم



نساجی مازندران بعد از یک فصل و اندی بار دیگر در خانه شکست خورد. آن‌ها اکنون یکی از سه تیم با بدترین خط دفاعی لیگ محسوب می‌شوند که میانگین هر بازی دو گل دریافتی را به خود اختصاص داده‌اند. تراکتور در این بازی به اندازه ۶ بازی ابتدایی خود، گل به ثبت رساند.

گل گهر سیرجان بعد از تغییر کادرفنی نیز موفق نشد به نتیجه دست یابد و برابر سپاهان با دو گل شکست خورد تا پنجمین باخت پیاپی خود را تجربه کند. سپاهان نیز در هفتمین بازی پیاپی دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا دستیابی به گل برابر این تیم همچنان به رویا تبدیل شود.

سایپا با ابراهیم صادقی مقابل استقلال شکست تلخی را متحمل شد و با چهار گل هفته هفتم را پایان داد. تا استقلال بعد از دو پیروزی مقابل تیم‌هایی با پیش‌وند گل (گل ریحان، گل گهر) و البته فجر سپاسی به چهارمین پیروزی پیاپی دست یابد. نکته مهم برای آبی‌ها شکسته شدن طلسم پنالتی‌های این تیم بود و آن‌ها بالاخره هشتمین پنالتی خود را تبدیل به گل کردند. حسینی نیز به اولین کلین شیت فصل خود رسید. سومین شکست پیاپی نارنجی‌پوشان و دریافت چهارده گل طی این هفته‌ها آن‌ها را در کنار پیکان، نساجی، شاهین بوشهر در جمع بدترین خطوط دفاعی قرار داده است.

ذوب آهن مقابل یحیی گل محمدی هم شکست خورد. علیرضا منصوریان که با حذف از جام حذفی امیدوار بود در بازگشت به لیگ به عنوان تنها امیدواری این فصل بعد از حذف از آسیا و جام حذفی به موفقیت خانگی دست یابد، یک شکست دیگر را متحمل شد. سومین شکست پیاپی ذوب آهن و جبران حذف از جام حذفی توسط گل محمدی و شاگردانش در بازگشت به لیگ ماحصل این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای بود که می‌تواند شرایط منصوریان را سخت‌تر از قبل کند.

در آخرین بازی این هفته نیز نفت مسجد سلیمان به نمایش درخشان و باورنکردنی خود در این فصل ادامه داد و اینبار شاهین بوشهر را شکست داد. آن‌ها ۴ پیروزی پیاپی به نام خود کرده‌اند و بعد از متوقف کردن مدعیان در هفته‌های ابتدایی و تساوی‌های پیاپی، اکنون در مدار پیروزی قرار دارند. شاهین بوشهر نیز که ویسی را برای دومین بازی روی نیمکت خود نمی‌دید اکنون به قعرجدول چسبیده تا بعد از پیروزی در جام حذفی اکنون کام آن‌ها تلخ شود.

جدول لیگ برتر فوتبال

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان