تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

پنج برش از پیروزی شیرین پرسپولیس با کالدرون

پرسپولیس بعد از مدت‌ها با نمایشی کاملا تهاجمی به یک برد شیرین دست یافت.
پرسپولیس
رویداد۲۴ در بازی‌های خارج از خانه، زدن گل زودهنگام بهترین اتفاق ممکن است. گلی که علیپور در همان اول بازی روی پاس عالی مهدی ترابی زد، هم خودش را از بحران نجات داد و هم باعث شد پرسپولیس با خیال آسوده بازی را ادامه دهد.

بازی با شاهین بوشهر در این مقطع، بزرگترین هدیه به گابریل کالدرون بود تا فاصله تیمش با بالانشین‌های جدول را کمتر کند. کالدرونی که بالاخره از لجاجت دست برداشت و جونیور براندائو را از ترکیب اصلی بیرون گذاشت. در غیاب جونیور، پرسپولیس با سیستم ۱‌-۳‌-۲‌-۴ در حالی به زمین رفت که علیپور مهاجم نوک قرمز‌ها بود و یک خط عقب‌تر از طرف مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه حمایت می‌شد.

محسن ربیع‌خواه بازیکنی بود که در دوره برانکو به کار گرفته می‌شد و حتی قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس هم مانع از آن نمی‌شد که پرسپولیسی‌ها بابت استفاده از ربیع‌خواه به برانکو اعتراض نکنند. حالا که برانکو رفته و باز هم ربیع‌خواه به ترکیب اصلی می‌رسد، انگار باید به تفاوت‌های آشکار نگاه هواداری و نگاه مربیان توجه کرد. ربیع‌خواه شاید روی سکو‌ها محبوبیتی نداشته باشد، اما لااقل مربیان مثل هواداران فکر نمی‌کنند.



تا همین چند ماه پیش تصور اینکه زوج مرکز دفاع پرسپولیس، مدافعانی غیر از سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده باشند، غیرممکن بود، اما در این بازی، نه خبری از سیدجلال بود و نه شجاع. زوج کنعانی‌زادگان - انصاری در این بازی آنقدر دچار چالش نشد که بخواهیم درباره آن قضاوتی داشته باشیم.

روز‌های تلخ فرشاد احمدزاده همچنان ادامه دارد. هافبکی که روزگاری یکی از پسران کلیدی برانکو بود حالا به‌عنوان سومین تعویضی در یک بازی شبه تدارکاتی وارد زمین می‌شود و عجیب اینکه قبل از سوت پایان با کارت قرمز روبه‌رو می‌شود. آیا فرشاد احمدزاده فصل را با پرسپولیس تمام می‌کند؟

این اولین بازی پخش زنده شاهین بوشهر بود. شاهین قعرنشینی که با این وضعیت و نمایش اسفباری که در خط دفاعی دارد، کار بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر دارد. آنچه در این بازی دیدیم، مجموعه اشتباهات مدافعانی بود که انگار برای اولین‌بار بود رنگ لیگ برتر را می‌بینند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان