تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

مراجعه ۴۴۰۰ اهوازی به بیمارستان به علت تنگی نفس در ۲۴ ساعت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر از مردم اهواز در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان‌ها به دلیل عارضه تنگی نفس خبر داد.

رویداد۲۴ فرهاد حمزه لویی در خصوص آمار تنفسی اظهار کرد: از ساعت هشت صبح روز گذشته تا ساعت هشت صبح امروز چهار، هزار و ۴۸۱ نفر برای مشکل تنفسی به بیمارستان‌ها مراجعه داشتند.

وی افزود: چهار هزار و ۳۲۱ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند، ولی در این میان نیز ۱۶۰ نفر بستری شدند.

هر ساله با اولین بارش باران پائیزی در اهواز و اغلب شهر‌های صنعتی، موجی از بیماران با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند. منشأ این تنگی نفس گفته می‌شود از فعالیت‌های تأسیسات نفتی استان خوزستان و وجود پرتعداد نوعی درخت به نام کونوکارپوس است.

مسئولان هنوز راهکاری برای جلوگیری از بروز این مشکل پیدا نکرده اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مشکلات تنفسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
0
طفلکی ها من هر وقت فکرشونو میکنم نفسم میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
سلام جا دارد یادی کنم از استادم جناب دکتر محمد علی عصاره زادگان که به عنوان تئوریسین آلاینده های بیولوژیک برای نخستین بار نقش هاگ قارچ ها و گرده گیاهان را برای بروز تنگی نفس بعد از باران در اهواز در افراد آلرژیک در روزنامه شرق در تاریخ آذرماه 1392 مطرح نمود و 3 سال بعد وزیر بهداشت سرانجام نظریه ایشان را تایید نمود جالب است ایشان موافق با اینکه گرده کنوکارپوس عامل تنگی نفس می باشد نیست و در مصاحبه های خود به این نکته اشاره نموده است!!!!
نظرات شما
پیشخوان