تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

ابراز پشیمانی صالحی امیری بابت حکم زدن برای ژن خوب!

حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف از چهره‌های سیاسی ایران که به عنوان یک آقازاده سیاسی حضورش در کمیته ملی المپیک با واکنش‌های زیادی مواجه شده بود، از ریاست کمیسیون صلح و ورزش این کمیته استعفا کرده است.
ابراز پشیمانی صالحی امیری بابت حکم زدن برای ژن خوب!
رویداد۲۴ حمیدرضا عارف که به نوعی خالق واژه ژن خوب است و حضورش در کمیته ملی المپیک با حاشیه‌های فراوان همراه بود، از ریاست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک کناره گیری کرد و حالا با کناره گیری او، رئیس کمیته ملی المپیک جمله جالبی به زبان آورده است.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه درباره استعفای عارف گفت: عارف با جمعی از اصحاب هنر و سینما به من مراجعه کرد و کسی هم او را معرفی نکرد. او گفت پروژه‌ای را آغاز کرده در رابطه با صلح و زنان که تصویری از زنان ورزشکار ایرانی را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:
 
او گفت می‌تواند این موضوع را در قالب کمیته ملی المپیک سامان دهد تا در IOC جهانی شود. من پذیرفتم، چون ایده خوبی بود. اعضای هیئت اجرایی هم آن را پذیرفتند. من در اصول مدیریتی که دارم با فشار رسانه‌ای او را کنار نگذاشتم، ولی با فشار‌های رسانه‌ای خودش استعفا کرد و کمیسیون عملا تعطیل شد. ما کتبا با استعفا موافقت کردیم، ولی رسانه‌ای نکردیم. اگر آن زمان اعلام می‌شد برداشت دیگری می‌شد. اگر به مهر سال گذشته بر می‌گشتم برای او حکم نمی‌زدم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان