تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

50کیلو آلبالو پس از فروش 13 میلیاردتومانی از پرده‌ها پایین می‌آید

در شرایطی که تصور می‌شد 50کیلو آلبالو از فیلم‌های مورد علاقه سینماداران برای نمایش در اکران رمضانی باشد، سازمان سینمایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ مجوزی برای ادامه نمایش این فیلم صادر نکرده و از سایت‌های فروش بلیت هم خواست عرضه بلیت اینترنتی را متوقف کنند.
رویداد۲۴در شرایطی که تصور می‌شد 50کیلو آلبالو از فیلم‌های مورد علاقه سینماداران برای نمایش در اکران رمضانی باشد، سازمان سینمایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ مجوزی برای ادامه نمایش این فیلم صادر نکرده و از سایت‌های فروش بلیت هم خواست عرضه بلیت اینترنتی را متوقف کنند.
 
ترويج فروپاشي و سقوط خانواده، الگوي نامناسب با آرايش غليظ بازيگران و مغاير سياست‌هاي فرهنگي دولت تدبير و اميد از صفاتي بود كه علي جنتي در انتقادهاي خود متوجه 50كيلو آلبالو كرد. البته اين انتقادهاي آشكار با سكوت رئيس سازمان سينمايي مواجه شد و در عوض، معاون نظارت و ارزشيابي و سخنگوي وزارت ارشاد به اشتباه خود در اعطاي مجوز نمايش به اين فيلم اعتراف كردند. گرچه با وجود همه اين انتقادها، نمايش 50كيلو آلبالو تا آخرين لحظه همچنان ادامه دارد.

اگر شوراي صنفي اكران مجوزي براي بازگشت فيلم پرحاشيه و پرفروش حقيقي به سينماها در طرح اكران رمضان صادر نكند، پرونده 50كيلو آلبالو با فروشي 13ميليارد توماني در تهران و شهرستان‌ها بسته مي‌شود. براساس موضع سفت و سخت سازمان سينمايي، با ادامه نمايش فيلم موافقت نشده و اكران آن هم پس از حدود 3 ماه در تمام سينماها متوقف مي‌شود.

منبع: همشهری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان