تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸

اخبار تکنولوژی/قابلیت جدید واتس‌اپ برای چت‌های گروهی

واتس‌اپ اخیرا امکان قفل کردن اپلیکیشن با استفاده از اثر انگشت کاربر را به عنوان یک ویژگی جدید امنیتی معرفی کرده بود. حالا قابلیت دیگری برای حفظ حریم خصوصی عرضه شده که به کاربران واتس‌اپ در همه جای دنیا اجاز می‌دهد تا کنترل بیشتری درباره اینکه چه کسی آن‌ها را به چت‌های گروهی دعوت کند، داشته باشند.

چت گروهی در واتساپ

رویداد۲۴   کاربر با این ویژگی جدید قادر به انتخاب از بین سه گزینه: همه افراد، همه افراد لیست تماس یا افراد خاصی از لیست تماس، برای اضافه شدن به چت‌های گروهی خواهد بود. واتس‌اپ در ابتدا تنها یک گزینه برای انتخاب اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند شخص را به گرو‌ها اضافه کند، داشت. اما حالا بعد از بررسی بازخوردها، تصمیم گرفته است که آن را به گزینه «…My contacts except» تغییر دهد.
 

بیشتر بخوانید:




افرادی که امکان اضافه کردن کاربران خاص واتس‌اپ را به چت‌های گروهی خود ندارند هنوز می‌توانند دعوت‌های خصوصی‌شان را برای آن‌ها ارسال کنند. کاربران سپس سه روز وقت خواهند داشت تا دعوت را قبول یا رد کنند.

به محض دریافت جدیدترین آپدیت اپلیکیشن، شما می‌توانید قابلیت مذکور را در بخش تنظیمات فعال کنید. در آنجا با رفتن به مسیر Account>Privacy>Groups انتخاب کنید که چه کسی امکان اضافه کردن شما به چت‌های گروهی را داشته باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان