تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸

سخنگوی فدراسیون فوتبال: سه قسط قرارداد ویلموتس پرداخت می‌شود

امیرمهدی علوی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که به زودی قرارداد مارک ویلموتس به او پرداخت خواهد شد.
پرداخت قرارداد ویلموتس
رویداد۲۴  امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در رابطه به شایعه پایان همکاری مارک ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم حضور یافت.

علوی اظهار داشت: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده است. آقای تاج به همراه اعضای هیئت رئیسه، در چند ماه اخیر به خصوص دو هفته‌ای که گذشت، تلاش زیادی انجام دادند تا دستمزد کادرفنی تیم ملی پرداخت شود. یک سری مباحث مختلف از رسانه‌های خارجی درباره مارک ویلموتس و محل برگزاری بازی تیم ملی ایران مقابل عراق مطرح شده بود که هیچکدام واقعی نبوده است. مشکل به وجود آمده در مساله مالی سرمربی تیم ملی ایران، انتقال پول به بلژیک بوده است که با تلاش‌های صورت گرفته، یک حساب دیگر در یک کشور دیگر باز شده تا فرایند انتقال پول آقای ویلموتس انجام شود.

سخنگوی فدراسیون درباره تغییر محل بازی ایران و عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: با نظر فیفا در بازی اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی، بصره به عنوان محل برگزاری بازی‌های عراق بود و همانطور که دیدیم، بازی عراق و هنگ کنگ در این شهر برگزار شد، اما برگزاری بازی تیم ملی ایران و عراق در این شهر باید با تصمیم فیفا صورت می‌گرفت که کنفدارسیون فوتبال آسیا در نهایت اعلام کرد که امان میزبان این بازی است و ما در ادامه باید منتظر نامه رسمی فیفا باشیم. مراحل اجرایی این مساله در حال انجام شدن است و تیم ملی ایران در روز مقرر خود یعنی سه‌شنبه وارد امان خواهد شد تا بازی خود را برابر عراق برگزار کند.

او در واکنش به این سوال که آیا امکان دارد ویلموتس از هدایت تیم ملی استعفا بدهد و در بازی مقابل عراق روی نیمکت حضور نداشته باشد گفت: این مسئله به طور کامل توسط رئیس فدراسیون فوتبال پیش رفت. تأمین منابع صورت گرفت و این پول به یکی از کشور‌های همسایه ارجاع شد تا انتقال پول به حساب سرمربی تیم ملی صورت بگیرد. با این حال انتقال پول محقق نمی‌شد که با تلاش‌های صورت گرفته و ارتباطاتی که برقرار شد، سه قسط قرارداد ویلموتس پرداخت می‌شود. اکنون آقای تاج هم برای برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در شهر مشهد حضور دارد که در این مدت تماس‌های متعددی با ویلموتس داشته و سایر امورات تیم ملی هم به سازمان تیم‌های ملی سپرده شده است تا کار‌ها به خوبی پیش برود و مشکلی وجود ندارد.

علوی در واکنش به حضور جیانی اینفانتینو در ایران گفت: بگذارید که مسائل مربوط به تیم‌های ملی ایران در این زمان حل شود و بعد به موقع در این رابطه پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد. ما پیگیر مطالبات خود از فیفا هستیم و تا دو سه روز آینده اخبار جالب توجهی از سوی آقای تاج خواهید شنید.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان