تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

استان گلستان میزبان ششمین شهید مدافع حرم شد

مردم مرکز گلستان امروز میزبان ششمین شهیدی هستند که در راه دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) به شهادت رسید.

رویداد24: مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک شهید قاسم تیموری پاسدار رشید اسلام و جانباز سرافراز دفاع مقدس قاسم تیموری که در دفاع از حرم آل البیت (ع) در سوریه به شهادت رسید امروز و فردا در گرگان و کردکوی برگزار می شود.

براساس برنامه اعلامی، مراسم استقبال از پیکر پاک ششمین شهید مدافع حرم از گلستان از ساعت 15 امروز در میدان بسیج شهرستان گرگان در حال برگزاری است.

همچنین آیین وداع با این شهید شامگاه چهارشنبه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای شموشک‌بالا با حضور گسترده مردم و بسیجیان شهرستان های گرگان و کردکوی برگزار خواهد شد.

پیکر پاک شهید قاسم تیموری ساعت 9 صبح پنجشنبه نیز از معراج شهدای گرگان (سپاه گرگان) به سمت امامزاده عبدالله (س) تشییع و سپس به امامزاده روشن‌آباد شهرستان کردکوی انتقال یافته و در کنار یاران شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

همچنین آیین گرامیداشت این شهید روز شنبه آینده در شبستان آستان مقدس امامزاده عبدالله (س) گرگان برگزار می‌شود.

علی خالقی مسئول اطلاع‌رسانی سپاه نینوا گلستان گفت: شهید قاسم تیموری فرمانده گردان تخریب گروه مهندسی 45 جوادالائمه ششمین شهید مدافع حرم استان است که به دست نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید. این شهید از جانبازان جنگ تحمیلی بود که بعد از پایان جنگ تحمیلی چند بار برای پاکسازی میادین مین به جای مانده از دوران دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شده بود.

پیش از این شهیدان غلامعلی تولی از گنبدکاووس،  سید احسان حاجی حتم‌لو از گرگان، قاسم غریب از گرگان، سیدمحمد حسین میردوستی از گالیکش و اسماعیل زاهدپور از کردکوی در دفاع از حریم حضرت زینب (س) به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان