تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

نشنال اینترست: سامانه موشکی ایران به خوبی می‌تواند در مقابل آمریکا ایستادگی کند

نشنال اینترست در گزارشی به تحلیل نیروی دفاعی ایران پرداخت.
سامانه موشکی ایران
رویداد۲۴ به نقل از نشنال اینترست، ایران اکنون سامانه دفاعی و پهپاد‌های قدرتمندی دارد که مقابله با این کشور را سخت می‌کند. سامانه موشکی ایران به خوبی می‌تواند در مقابل تهدید‌هایی از سوی آمریکا ایستادگی کند.

ایران سامانه‌های جدیدی دارد که از قابلیت‌های بالایی برخوردار هستند سامانه باور ۳۷۳ از سامانه‌های پرقدرت ایران است. این سامانه اجرای هرگونه بمباران هوایی در آسمان ایران را بسیار دشوار می‌کند و این گونه اقدامات را به عملیاتی پرهزینه و پر تلفات تبدیل خواهد کرد.

این گونه سامانه‌ها نیازمند منابع بسیار وسیعی خواهد بود. از سوی دیگر این سامانه جدید توانایی بازدارندگی نظامی ایران را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

در ماه‌های اخیر ایران نشان داده است که توانایی نظامی بالایی در مقابل آمریکا دارد. سرنگونی پهپاد آمریکایی یکی از توانایی‌های نظامی جدید ایران را در برابر واشنگتن آشکار کرده است.

ایران دارای سیستم پدافند پیشرفته است و به راحتی می‌توانند خطر را شناسایی کنند و پهپاد‌ها و هواپیما‌های دشمن را هدف قرار دهد. ایران اکنون به راحتی می‌تواند در مقابل تهدید‌های نظامی آمریکا ایستادگی کنند و با اتکا به پدافند قوی و سامانه موشکی پیشرفته با خطر‌های احتمالی مقابله کند.

 

 

 

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان