تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل عراق

تیم ایران با چند تغییر جزئی نسبت به بازی با بحرین به مصاف عراق خواهد رفت.
ترکیب تیم ملی مقابل عراق
رویداد۲۴  تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ در امان به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت تا یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های خود در این رقابت‌ها را برگزار کند.

در این بازی با شناختی که از ترکیب مورد نظر ویلموتس در دیدار‌های قبلی پیدا کردیم احتمالا با همان شیوه ۲-۴-۴ با دو هافبک دفاعی و دو هافبک هجومی متمایل به کناره‌ها بازی خواهد کرد، ولی تغییراتی نسبت به ترکیب اصلی بازی قبلی مقابل بحرین خواهیم داشت.

در دروازه مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش می‌کند و میلاد محمدی و رامین رضاییان مدافعین چپ و راست خواهند بود. زوج مجید حسینی و کنعانی‌زادگان هم در مرکز خط دفاع به بازی گرفته می‌شوند.

امید ابراهیمی یکی از دو هافبک دفاعی تیم ملی در این دیدار است، ولی زوج او که در بازی بحرین احسان حاج‌صفی بود در حال حاضر مصدوم است و احتمالاً احمد نوراللهی جانشین او خواهد شد.

هافبک هجومی سمت چپ مهدی طارمی است، ولی در سمت راست احتمالا شاهد حضور وحید امیری به جای محبی هستیم. ضمن اینکه مهدی ترابی و علی قلیزاده هم نسبت به اردوی قبلی اضافه شده‌اند و توانایی بازی در این پست را دارند.

نوک حمله تیم ما راهم سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد تشکیل می‌دهند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان