تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸

دلبستگی به مرد متاهل و عواقب آن

بیان کردن این امر که یک دختر مجرد با مرد متاهلی وارد ارتباط شود، و دوستی شان تا مرز ازدواج ادامه پیدا کند هم بسی اسفناک است. دختران در سن‌های مختلف دل شان به مردانی گره می‌خورد که اسم پدر را یدک می‌کشند. گاهی خودشان با وجودی زیادی و بار اضافی بودن در زندگی اول آن مرد، طاقت تحمل همسر و فرزندان وی را ندارند و با ترفند‌هایی می‌خواهند آن‌ها را از زندگی همسر تازه پیدا شده خویش خارج کنند.

رابطه با مرد متاهل

رویداد۲۴ جالب است که بدانید در بیش‌تر موارد، چنین رابطه‌ها و دوستی‌هایی به محض اگاهی همسر اول شکست می‌خورد و سبب ویرانی خانواده وی یا قطع رابطه با شخص دوم می‌شود و در موارد کمی که به ازدواج منجر می‌شود با سختی‌ها و سختی‌های زیادی روبرو می‌شود؛ بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین کار برای زنان، قطع رابطه با مردان متاهل و راه‌های کنترل احساسات و عواطف خودشان است.

شایسته است که سریعاً با قاطعیّت، بدون هیچگونه بهانه و ردپایی برای رابطه دوباره و حتی بدون معذرت خواهی، کسب حلالیت و حتی صحبت و بیان دلیلشان برای این جدایی، به چنین رابطه‌هایی پایان دهند. همچنین تمامی عواملی که احتمال میدهند آن‌ها را وادار به فکر کردن در مورد مرد مورد علاقه شان یا برقراری رابطه مجدد می‌کند، از زندگیشان حذف و پاک کنند.

عاشق مرد متاهل شدن

در مورد ایجاد علاقه به این مردان، باید بدانید که نه تنها اینگونه علاقه‌ها واقعی نیست بلکه در بیش‌تر موارد شکل گیری چنین علاقه‌هایی در زنان به علت نیاز به هم دل، وابستگی شدید و توهم است که بخاطر عواملی من جمله کم بود محبّت، عاطفه و تنهایی به وجود می‌آید و بطور طبیعی سبب وارد شدن ضرر‌های فراوانی هم به خود فرد و هم به خانواده مردان متاهل خواهد شد؛ به این ترتیب ضروری است که توجه بیشتری داشته باشید که این نوع احساسات، هیجانات و علاقه‌ها واقعی نیست و نخواهد بود.

 


بیشتر بخوانید: برقراری روابط عاشقانه با مردان متاهل؟!

 


عواقب رابطه با مردان متاهل

چنین رابطه‌هایی بی شک، محکوم به شکست است مگر این که رسمی و شرعی شود که بعد از آن سختی‌ها و مشکلاتش، بیش‌تر و چند برابر دیگر ازدواج هاست. به این ترتیب و به خصوص به دختر‌های مجرد سفارش می‌شود که هر چه سریعتر با بیان وضعیت و خصوصیت‌های خواستگار و همسر ایده آلشان به اطرافیان و دوستان در لابه لای صحبت‌ها و حرف هایشان بصورت غیرمستقیم، وضعیت را برای ورود و قبول خواستگار آماده کنند و خلاء‌های فکری و عاطفیشان را بصورت درست و منطقی جواب دهند.

از دختران یا زنان مطلقه‌ای که با مردان متاهل رابطه دوستی برقرار کرده‌اند، خواسته می‌شود که با واقع نگری به مسایل یادآوری شده، فکر کنند که آیا مردی متاهل و خانواده دار که مشخص نیست، عکس العمل اطرافیان و همسرش پس از آگاهی از این رابطه با شما چه باشد، صلاحیت یا ارزش این را دارد که شما به وی دل ببندید، علاقه پیدا کنید، خودتان را برای وی هزینه کنید، سرمایه گران مایه جوانیتان را برای وی نابود کنید و بخاطر او بهترین دوران زندگی تان را نابود کنید و فرصت و شانس ازدواج را از دست بدهید.

آدم‌ها مدام از اشتباهاتشان درس می‌گیرند و میتوانند این درس‌ها را به هم‌دیگر هم منتقل کنند. ولی بخاطر یک ارتباط کوتاه مدت عاشقانه، بااینکار همه زندگی تان را به خطر می‌اندازید. پس فهمیده باشید و از این ارتباط خارج شوید و دیگر هیچگاه هم پشت سرتان را نگاه نکنید. چنانچه میخواهید معنی و مفهوم عشق و زندگی را به خودتان خاطرنشان شوید، تنها کافی است بدانید که در همچنین رابطه‌ای آنرا پیدا نخواهید کرد.

چطور ارتباط با مرد متاهل را تمام کنیم؟

اگر در رابطه با مرد متاهل هستید و تصمیم گرفته اید از وی جدا شوید، احتیاج دارید که اصولی و به دور از احساسات عمل کنید. می‌دانم که پایان این ارتباط چه قدر برایتان میتواند دشوار باشد. در ادامه راهکار‌هایی را ارائه داده ام که میتواند مشقت‌های آنرا راحت‌تر کند.

صحبت و گفتگو با مرد زن دار را تمام کنید

به چه دلیل تصمیم گرفتید ارتباط با یک مرد متاهل را تمام کنید؟ حتی اگر نمی‌دانید که آیا تصمیم درستی گرفته اید یا خیر، با وی گفتگو نکنید. وی چنانچه نخواهد که از شما جدا شود، حتماً شما را راضی خواهد کرد که با او ادامه دهید.

بسیاری از مردانی که ازدواج نموده اند، علل بسیار مشابهی برای این که به چه دلیل به همسرشان خیانت نموده اند و یا نمی‌توانند از وی جدا شوند، دارند. به طورمثال، “من وی را بخاطر فرزندانم طلاق نمی‌دهم”، “من دیگر او را دوست ندارم و این خیانت نیست”، یا “ما مدت زمان زیادی است که با هم نمی‌خوابیم “.

هرچند ممکن است که در ابتدای ارتباط با یک مرد متاهل این علل را باور داشته باشید، اما در طول زمان از شنیدن آن‌ها خسته و دلسرد می‌شوید. به این ترتیب صحبت و گفتگو نتیجه‌ای ندارد و وی تنها زمان بیشتری را برای با شما بودن می‌خرد.

وقتی که تصمیم به دل کندن از مرد متاهل گرفته اید، تلاش کنید تنها نمانید. با دوستان و خانواده زمان بیشتری را سپری کنید. چنانچه فرد مورد اعتمادی در اطرافتان دارید، در این باره با وی صحبت کنید و احساستان را بیان کنید. چنانچه با کسی حس راحتی ندارید میتوانید افکار خویش را بنویسید. ابراز و یا نوشتن احساسات به شما کمک می‌کند که سریعتر میتوانید از این ارتباط خارج شوید.

بر نیاز‌ها و اولویت هایتان تمرکز کنید

فعالیت خودتان را افزایش دهید. یک رژیم متعادل، ورزش و هشت تا نه ساعت خواب شبانه بسیار مفید است. همینطور میتوانید با یوگا یا مدیتیشن اضطراب خویش را مدیریت کنید. با نگهداری خوب از خودتان از لحاظ جسمی و ذهنی، این بحران را سریعتر طی خواهید کرد.

به جای صرف زمان برای فکر کردن به رابطه‌ای که گذشته، تمرکز خویش را بر یک سرگرمی یا شور و شوق جدید و یا یادگیری یک مهارت بگذارید.

منبع: بیتوته

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان