تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

محسن‌ تنابنده مقابل دوربین «علی‌البدل» (تصاویر)

محسن تنابنده برای اولین بار مقابل دوربین سریال «علی‌البدل» رفت.
رویداد۲۴محسن تنابنده برای اولین بار مقابل دوربین سریال «علی‌البدل» رفت.

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال «علی‌البدل» اعلام کرد که محسن تنابنده در نقش مشاور خان‌ها برای اولین بار در مقابل دوربین سریال «علی‌البدل» ایفای نقش کرد.

محسن‌ تنابنده مقابل دوربین «علی‌البدل» (تصاویر)

او بیان کرد: تاکنون ۳۰ درصد از سریال «علی‌البدل» تصویر‌برداری شده است و همه بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند؛ الان هم‌زمان مراحل تصویربرداری و صداگذاری را هم آغاز کرده‌ایم.

غفوری درباره این موضوع که سریال «علی‌البدل» با وجود اینکه از گزینه‌ سریال‌های رمضانی بود، ولی نتوانست به پخش رسد، اظهار کرد: با توجه به تولید سنگین سریال و قصه‌ای که داشت نتوانستیم به ماه مبارک رمضان برسیم؛ ولی تلاشمان بر این است که در یک شرایط مناسب سریال را پخش کنیم.

محسن‌ تنابنده مقابل دوربین «علی‌البدل» (تصاویر)

تهیه‌کننده سریال «علی‌البدل» درباره لوکیشن‌های این برنامه توضیح داد که به طور کلی روستاهای شورین، اشتران و ورکانه لوکشن‌های اصلی این سریال هستند ولی داستان اصلی در ناکجا آباد است.

«علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال تولید است و محسن تنابنده و خشایار الوند از گروه نویسندگان این مجموعه طنز هستند؛ آنچه در خلاصه داستان سریال جدید سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبدالهی، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و ... از جمله بازیگران «علی‌البدل» هستند.

محسن‌ تنابنده مقابل دوربین «علی‌البدل» (تصاویر)
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان