تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح شد؛

عثمانی از نمایندگی مجلس استعفا کرد/ استیضاح روحانی کلید زده شد

محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در پی افزایش قیمت بنزین و بی خبری مجلس از این تصمیم، از نمایندگی استعفا کرد.

محمد قسیم عثمانی افزایش قیمت بنزین

رویداد۲۴ با تصمیم شورای عالی سران قوا، قیمت بنزین افزایش یافت و نمایندگان نسبت به این تصمیم اعتراض کردند و گفتند این اقدام بدون دخالت مجلس انجام شده است و نمایندگان در آن نقشی نداشته‌اند. محمود صادقی صبح امروز از نمایندگی استعفا کرد اما این استعفا تا کنون ثبت نشده است.

آنگونه که خبرنگار رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده، محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان از نمایندگی استعفا کرده است. او به رویداد۲۴ می‌گوید: وقتی نمایندگان مجلس در تصمیمات مهمی که روی زندگی مردم نقش مستقیم دارد، دخالتی ندارند و به راحتی کنار گذاشته می‌شوند و مجلس به حساب نمی‌آید، چه لزومی به ماندن در مجلس وجود دارد؟

او می‌گوید: دولت در تصمیم‌های کلان، مجلس را کنار گذاشته و در تصمیم‌های منطقه‌ای به مطالبات مردم بی تفاوت است و بسیاری از پروژه‌ها را راکد گذاشته است. در این فضا حس می‌کنم دولت به مجلس به عنوان موجودی زائد نگاه می‌کند.

عثمانی می‌گوید: مخالفتم را ار چندین راه نشان داده‌ام، اول اینکه استیضاح علی لاریجانی و حسن روحانی را کلید زده‌ایم و امیدواریم به نتیجه برسد. در کنار آن استعفای خود را به هیات رییسه داده‌ام تا به رای گذاشته شود چراکه معتقدم این حداقل کاری است که به عنوان نماینده می‌توانم انجام بدهم.

نماینده بوکان می‌گوید: امیدوارم حرکات تندورانه مردم و خیابان‌ها متوقف شود تا بتوان در فضایی آرام و کارشناسی شده، تغییرات را انجام داد و با این اقدام دولت مخالفت کرد زیرا در فضای احساسی و هیجانی به سختی می‌توان کار را پیش برد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
کاکتوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
1
انتخابات نمایندگان مجلس در اسفند چه معنا داره. ببایید فقط یک نفر (ترجیحا لاریجانی) رو بعنوان مقننه کاندید کنید. بهتره والله.هل مثقال ذره شره یره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
مرحبا به غیرت این نماینده هموطن،در جای که مجلس نتواند از حقوق ملت قانونا دفاع کند پس به لای جرز هم نخواهد خورد انتظار میرود تمام نمایندگان از محافظه کاری دست بردارند ودست جمعی استعفا دهند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
آیا با این همه اختلاسی که شده و اختلاسگرانی میلیاردی که دستیگر شده اند هنوز بودجه مملکت نیاز به افزایش سه برابری نرخ بنزینی داشت که قطعا باعث تورم و گرانی در سرتاسر مملکت می شود.
پس چرا تکلیف ثروت ملی غارت شده توسط دزدان میلیاردی به صندوق ذخیره ملی بازنگشت!؟
نظرات شما
پیشخوان