تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸

همسرکشی با ادعای خیانت

پرونده مردی که ادعا می‌کند همسرش را به‌دلیل خیانت به قتل رسانده است، در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.
قتل
رویداد۲۴ براساس آخرین اخبار حوادث این پرونده زمانی تشکیل شد که مردی جوان با مأموران تماس گرفت و گفت: همسرش را کشته است. او گفت: من و همسرم ژاله مدت‌ها بود که درگیر یک مسئله شده بودیم و نمی‌توانستیم آن را حل کنیم. ژاله مدام به من می‌گفت: از کارهایم خسته شده است و وقتی خواست از من جدا شود، در یک آن او را کشتم. چون انتظار داشتم به دلیل کار‌هایی که کرده است، از من عذرخواهی کند و فکر نمی‌کردم به‌راحتی بگوید خیانت کرده و باید همه‌چیز میان ما تمام شود.

متهم گفت: ژاله شش سال از من بزرگ‌تر بود. من زمانی با او ازدواج کردم که خیلی جوان بودم. ما شش سال قبل با هم ازدواج کردیم و صاحب دو فرزند شدیم. زمانی‌که با او ازدواج کردم، ۲۸ ساله بودم. عاشق ژاله شدم با اینکه سنش از من بیشتر بود، اما قبول کرده بودم با مشکلات کنار بیایم و با او زندگی کنم و خانواده‌ام را هم راضی کردم که این ازدواج را قبول کنند. ما خوشبخت بودیم، اما مدتی بود متوجه شده بودم همسرم نسبت به من سرد رفتار می‌کند. فکر می‌کردم به‌دلیل سن و سالش است و بعد از مدتی دوباره حالش خوب می‌شود و ما زندگی خوبی را ادامه می‌دهیم. من عاشقانه زنم را دوست داشتم. تا اینکه مدتی قبل یک بسته مشکوک برایم فرستادند. بسته را باز کردم عکس‌های مستهجنی در آن بود که فرستنده بسته نوشته بود این عکس‌ها متعلق به همسر من است. موضوع را به همسرم گفتم قبول نکرد. گفت: دروغ است و من را متهم به بهانه‌جویی کرد، اما وقتی عکس‌ها را نشان دادم و فهمید از خودم حرفی نمی‌زنم، جواب داد کسی با ما دشمنی کرده است و می‌خواهد زندگی ما را خراب کند. مدتی بعد یک بسته دیگر برایم فرستادند عکس‌هایی از سقط جنین همسرم بود و یک نامه نیز در بسته قرار داشت که فردی در آن نوشته بود ژاله با او رابطه داشته و حتی باردار شده و سقط جنین کرده است. این موضوعات افکار من را به هم ریخته و زندگی من و ژاله به جهنم تبدیل شده بود. من از ژاله توضیح خواستم، اما جوابی نداد. فرد فرستنده که می‌دید من همچنان با زنم زندگی می‌کنم، این بار برای من و پدرم عکس‌های صورت ژاله را فرستاد. عکس‌ها نشان می‌داد ژاله در وضعیت بدی است و به من خیانت کرده است. پدرم تلفنی به من گفت: چنین عکس‌هایی به دستش رسیده است بعد فهمیدم عکس‌ها برای برادرم هم فرستاده شده است.


متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه بچه‌هایم را به خانه پدر و مادرم بردم و خواستم با ژاله در خانه تنها باشم. عکس‌های خیانتش را نشان دادم و از او پرسیدم برای چه با من چنین کرده است. به حرفم گوش نمی‌کرد من همه عکس‌ها و نامه‌ها را به او نشان دادم و گفتم هر طور شده باید به من جواب دهد. فحاشی و پرخاشگری کرد و بعد هم گفت: از من طلاق می‌گیرد. او گفت: تو هیچ کاری نمی‌توانی بکنی. من به‌شدت عصبانی شدم. کنترل خودم را از دست دادم با قفل فرمان دو ضربه به سرش زدم و بعد هم با چند ضربه چاقو زخمی‌اش کردم و در نهایت هم او را خفه کردم.

بیشتر بخوانید:

این مرد در ادامه گفت: چندساعتی بالای سر جسد نشسته بودم. نمی‌دانستم باید چه کنم زندگی‌ام را دوره کردم. من شوهر خوبی برای ژاله بودم و مستحق چنین برخوردی از طرف او نبودم. ژاله بسیار به من ظلم کرده بود. او حتی وقتی فهمید که من همه کارهایش را می‌دانم، به جای عذرخواهی به من فحاشی کرد و بعد هم گفت: از من طلاق می‌گیرد.

متهم گفت: چندساعتی از قتل گذشت تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را به مأموران معرفی کنم به‌همین‌دلیل با پلیس تماس گرفتم و گفتم چه اتفاقی افتاده است. سپس منتظر نشستم تا مأموران بیایند. وقتی آن‌ها آمدند خودم را تسلیم کردم.

بررسی‌های بعدی مأموران نشان داد ادعای متهم درباره عکس‌های مستهجن که برای او، پدر و برادرش ارسال شده، واقعی است و در چند ماه گذشته فردی چندین بسته برای متهم فرستاده است. این احتمال از سوی مأموران داده شد که فرستنده عکس‌ها همان فردی باشد که با مقتول رابطه داشت. همچنین نامه‌هایی نیز کشف شد که برای متهم به قتل ارسال شده بود و مأموران متوجه شدند نویسنده نامه فردی است که با ژاله رابطه داشت، زیرا جزئیات این رابطه و نحوه آشنایی و زمان آشنایی را هم بیان کرده بود.

با این حال، وقتی از خانواده ژاله بازجویی شد، آن‌ها گفتند در جریان نیستند که دخترشان با کسی رابطه داشته است، اما می‌دانستند مدتی بود که دخترشان با شوهرش درگیری داشت.

با پایان تحقیقات و با توجه به درخواست قصاص از سوی والدین مقتول، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان