تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

دستگیری 10 مرد خطرناک در خاک ایران

سارقان مسلح با 16 سرقت در شهرهای سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

دستگیری 10 مرد خطرناک در خاک ایرانرویداد۲۴ در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری ۱۰ سارق به عنف و مسلح در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر، زابل و میرجاوه ۱۶ فقره انواع سرقت کشف شد.


سرداراحمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در سطح استان ۱۰ سارق مسلح و به عنف و تحت تعقیب مقامات قضائی را تحت مراقبت قرار دادند.

او افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی طی هفته گذشته با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر، زابل و میرجاوه آنان را طی عملیات‌های ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضائی دستگیر و از مخفیگاهشان ۲ قبضه سلاح وینچستر به همراه ۱۷ فشنگ، یک قبضه کلت کمری، ۱۱ فشنگ جنگی کلاش و چند قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا، ۴ دستگاه تلفن همراه، ۳ رأس گوسفند، ۲ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی ۴۳و ۴۹ اینج، ۴ دستگاه کیس کامپیوتر ومقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف کردند.

سردار طاهری متهمان در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، یک فقره سرفت مسلحانه احشام، ۳ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف منزل، ۴ فقره سرقت به عنف خودرو و ۶ فقره سرقت به عنف تلفن همراه و وجه نقد اعتراف کردند.

او با اشاره به اینکه کاهش جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سارق ، بازداشت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
اگر مردم ازفقر وبدبختی نجات پیداکنن دست به دزدی نمیزنن همون دزد هم آبرو داره ببینین مشکل اصلی ازکجاست ریشه رو درست کنین
نظرات شما
پیشخوان