تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

ستایش روزنامه قطری از بیرانوند

روزنامه الرای قطر در گزارشی به ستایش از علیرضا بیرانوند پرداخت و از شانس بالای او برای انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا نوشت.
علیرضا بیرانوند
رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس جزو سه نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ است. مراسم انتخابات بهترین‌های سال ۲۰۱۹ دوشنبه در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.

اکرم عفیف، علیرضا بیرانوند و توماکی سه گزینه نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا هستند.

روزنامه الرای درباره بیرانوند نوشت: بیرانوند یکی از شانس‌های اصلی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ است. او در سال ۲۰۱۸ به خاطر مهار پنالتی رونالدو مشهور شد و در جام ملت‌های آسیا هم توانست برابر عمان پنالتی مهار کند و با درخشش خود ایران را به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برساند. بیرانوند در سال جاری هم با تیم ملی ایران و پرسپولیس درخشیده همچنان که در زمینه‌های ترویج مسئولیت‌های اجتماعی نقش داشته است.

از نگاه روزنامه الرای رقیب اصلی بیرانوند برای انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا اکرم عفیف قطری است که سهم به سزایی در قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ داشت. او در این رقابت‌ها توانست ۱۰ پاس گل بدهد که این یک رکورد به شمار می‌آید همچنان که سهم به سزایی در صعود السد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان