تاریخ انتشار: ۰۶:۰۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
ابطحی:

روحانی گریه و عذرخواهی کند/ محاسبه اشتباه افزایش قیمت بنزین باعث کشتار بی نظیر در کشور شد

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید به جای خنده تمسخر در اعلام اطلاعش در روز جمعه، گریه و عذرخواهی کند.

ابطحی

رویداد۲۴ حجت الاسلام سید محمدعلی ابطحی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز طی مطلبی در فضای مجازی به انتقاد از موضع گیری اخیر رئیس جمهور مبنی بر اعلام بی اطلاعی او از زمان اجرایی شدن طرح افزایش قیمت بنزین پردخت و نوشت: اگر واقعا رئیس جمهور صبح جمعه خبر گران شدن بنزین را شنیده باشد، نشانه نهادینه شدن غرور و بی توجهی به مردم است.
 

بیشتر بخوانید:



وی تصریح کرد: وزارت کشور آن قدر دور از واقعیت‌های جامعه بوده است و این تغییر نرخ را کوچک می‌پنداشته که قبول کرده، بدون اطلاع رئیس جمهور، مجلس و سایر نهاد‌ها به این امر اقدام کند.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه باید دفتر رئیس جمهور جواب دهد، نوشت: از بعد از ظهر پنجشنبه خبر درز کرده بود و اوایل شب، پمپ بنزین‌ها شلوغ شده بود پس یا دفتر رییس جمهور بی اطلاع از شهر بوده و یا شب جمعه‌ای نخواسته مزاحم وقت رییس نشود تا روز جمعه؛ هردو فاجعه است.

ابطحی با بیان اینکه این محاسبه غلط، باعث شد که این کشتار کم نظیر صورت گیرد و عوامل خارجی دست به کار شوند و تخریب‌ها صورت گیرد، اظهار داشت: همه این‌ها نشان از بی تدبیری و مهمتر، بی اطلاعی از وضع جامعه است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید به جای خنده تمسخر در اعلام اطلاعش در روز جمعه، گریه و عذرخواهی کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه باور اینکه رئیس جمهور از این موضوع (اجرای زمان طرح افزایش قیمت بنزین) اطلاع نداشته، سخت است تصریح کرد: شاید، چون کار خراب شده، خواسته با اعلام بی اطلاعی، پشت وزارت کشور و شورای امنیت کشور را خالی کند. اگر هم چنین بوده چیزی از مسئولیت او کم نمی‌کند.

ابطحی در پایان مطلب خود آورده است: ما به دولت تدبیر و امید رای دادیم، این بی تدبیری و ناامید کردن نسل جوان که نتیجه اش فاجعه خون‌های ریخته شده جوانان ایران و تخریب اموال و رودار شدن عوامل خارجی است، منتخب مردم ایران نبود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
حسین
|
Germany
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
3
حالا باز خوبه نگفت: خدا بنزین رو گران کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
2
4
روحانی باید بخاطر اختلاس برادرش از بیت المال و همینطور بخاطر اون قائله ی بنزینی که بپا کرد و باعث وارد آمدن خسارتهای جانی و مالی فراوانی به مردم شد باید عذر خواهی کند و رای مردم را پس دهد واستعفا نماید ودر نهایت هم علنی محاکمه شود.این هست خواست مردم ایران.
مرتضی علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
1
6
ملت پاسخ شما را خواهند داد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
من فقط ی سوال از مردم شهید پرور دارم که با رفتن به راهپیمایی چیو ثابت کردن من میدونم آقا دوباره آبرو شو گذاشت وسط سر این دولت بی کفایت ولی مردمم رفتن بگن تشکر روحانی که بنزینو کردی ۳۰۰۰تومن قبول کردیم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰بکنی بازم میگیم چشم و مثل الاغ میریم تو صف بنزین که ی باک بیشتر بزنیم
نظرات شما
پیشخوان