تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

تاکید هیات رئیسه مجلس بر افزایش 15 درصدی درآمدهای مالیاتی در بودجه 99

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز هیات رئیسه بر افزایش 15 درصدی درآمدهای مالیاتی و نیز بهره‌گیری از اعتبارات بخش یارانه‌های پنهان برای تامین بودجه 99 تاکید شد.

تاکید هیات رئیسه مجلس بر افزایش 15 درصدی درآمدهای مالیاتی در بودجه 99


رویداد۲۴ اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیات رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع بودجه 99 و نحوه تامین اعتبارات در بودجه سال آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اعضای هیات رئیسه در این جلسه بر کاهش شدید وابستگی بودجه سال آینده به درآمدهای نفتی تاکید کردند و عنوان کردند که در بودجه سال 99 باید درآمدهای مالیاتی 15 درصد افزایش پیدا کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اعضای هیات رئیسه بر این نکته تاکید کردند که برای تامین اعتبارات بودجه 99 باید به سراغ یارانه‌های پنهان رفت و بخشی از اعتبارات از این محل تامین شود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع سوال سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که پیش از این در صحن علنی مجلس نیمه تمام ماند، مورد بحث قرار گرفت و بنا شد تا ادامه سوال در جلسه‌ای که سوال مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم از وزیر امور خارجه قرار است مطرح شود، مطرح و موضوع به پایان برسد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان