تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

قاتلی که قربانی‌اش را در باغچه دفن کرد

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری خبر داد که دوست خود را کشته و در باغچه منزل خود دفن نموده بود.

قاتلی که قربانی‌اش را در باغچه دفن کرد

رویداد۲۴ سرهنگ گودرزی، گفت: در تاریخ ۲۳شهریور سالجاری شخصی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران از فقدان برادرش بنام "داود ۶۸ ساله" اعلام شکایت کرد، پرونده برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امورجنایی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: حدود ۳ ماه است که برادرم به منزل نیامده است و به علت اعتیادی که داشت، بیشتر اوقات در ماشین خود استراحت می‌کرد، ولی این اولین باری است که به مدت طولانی از او بی‌خبر هستیم. با توجه به حرف‌های شاکی پرونده تحت عنوان فقدان با ظن به جنایت برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: ادعا‌های مردی که ۴ عضو خانواده‌اش را کشت: اعترافاتم تخیلات ذهنی بود!


سرهنگ کارآگاه علی گودرزی گفت: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان این اداره اقدام به ثبت دستور توقیف خودرو می‌نمایند و در ۲۷ شهریور خودرو فقدانی توسط پلیس کاشان کشف می‌گردد.

کارآگاهان در بررسی خودرو مکشوفه با انجام اقدامات پلیسی و بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و با بررسی سوابق مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای، موفق به شناسایی هویت فردی بنام "مجید ۴۵ ساله" مجرد شدند و در حال حاضر ساکن زنجان بوده است.

کارآگاهان با انعکاس اطلاعات آمده بدست آمده به بازپرس پرونده راهی محل سکونت وی شدند که در مراجعه متوجه شدند مجید محل سکونت خود را ترک کرده و در بررسی بیشتر مشخص می‌شود وی به یکی از شهر‌های جنوبی کشور (هرمزگان) رفته است.

کارآگاهان با تجمع اطلاعات بدست آمده و پالایش اطلاعات پی به دست داشتن مجید در فقدان داود برده و ظن به وقوع جنایت در این پرونده بیشتر شده که بلافاصله با هماهنگی قضایی راهی هرمزگان شده که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در یکی از روستا‌های شهر هرمزگان شناسایی که در تاریخ ۴آذر سالجاری طی یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سرهنگ گودرزی گفت: متهم در همان بدو دستگیری به ارتکاب قتل داود اعتراف و اظهار کرد: با مقتول از سال‌ها پیش دوست بودم و در روز حادثه به همراه هم به منزل ما آمدیم و پس از مصرف مواد مخدر با توجه به اینکه من مبلغ سه میلیون تومان از وی طلب داشتم خواستم که بدهی خود را پس بدهد، ولی داود شروع به سرو صدا و فحاشی کرد و وقتی به خانواده ام ناسزا گفت من عصبانی شده و با وی درگیر شدم و در حین درگیری با شی سنگینی که در اتاق بود چند ضربه به سرش زدم و او به زمین افتاد.

بعد از چند لحظه متوجه شدم فوت نموده است. برای خلاص شدن از دست جنازه تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که جسد داود را در باغچه منزلمان دفن نمایم.

به سرعت نقشه خود را عملی نموده و با کندن گودالی به عمق نیم متر جسد داود را دفن نمودم و با خودرو مقتول شبانه راهی کاشان شدم، ولی بعد از ترس شناسایی شدن توسط پلیس، خودرو مقتول را در کاشان رها نمودم. با توجه به اظهارات متهم کارآگاهان به روستای محل جنایت مراجعه و پس از حفر محل اعلامی از سوی قاتل جسد داود کشف و به تهران منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گفت: با توجه به اقرار صریح مجید به قتل داود و کشف جسد مقتول، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ جنائی تهران به منظور تحقیقات تکمیلی و با توجه به تغییر عنوان پرونده از فقدان به قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به شهروندان توصیه نمود با یادگیری مهارت‌های کنترل خشم و مدیریت هیجانات منفی از بروز قتل‌های ناشی از نزاع و درگیری جلوگیری به عمل آورند.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قتل ، اخبار حوادث ، حوادث
نظرات شما
پیشخوان