تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

تمرینات پرسپولیس در غیاب بیرانوند از سر گرفته شد

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات تاکتیکی خود را زیر گابریل کالدرون و در غیاب دروازه‌بان خود از سر گرفت.
تمرینات پرسپولیس
رویداد۲۴ سرخپوشان پایتخت تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۱:۳۰ در سالن بدنسازی آغاز کردند و بخش اصلی این جلسه تمرینی را به فوتبال گروهی اختصاص داد. سرمربی نیز روی اجرای دقیق تاکتیک‌ها طبق آنچه به بازیکنان گفته بود، تاکید می‌کرد.

کاهش آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا باعث شد تا تمرین به مجموعه شهید کاظمی بازگردد. آلودگی هوای تهران موجب شده بود تا تمرین پرسپولیس یک جلسه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه درفشی‌فر انجام شود.

در این تمرین همه بازیکنان غیر از علیرضا بیرانوند که برای حضور در مراسم برترین‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا شب گذشته راهی هنگ‌کنگ شده، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان پس از حضور در زمین به پاسکاری‌های کوتاه پرداختند. تمرینات تاکتیکی، انجام حملات سریع، شوت‌زنی و ارسال از جناحین، دیگر بخش‌های تمرین امروز بودند. بخش اصلی تمرین هم به بازی فوتبال در زمین کامل اختصاص یافت.

کالدرون که به عنوان داور در میانه زمین حضور داشت، روی اجرای آنچه دستور داده بود تاکید داشت. کریم باقری و خوآگین هم کمک داور‌های این بازی بودند.

دروازه‌بان‌ها هم از ابتدا تمرینات خود را زیر نظر مربی دورازه‌بانان انجام دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود روز گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران برود که این بازی به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شد.

سرخپوشان روز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته سیزدهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان