تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸
پخش دورهمی قطعی نیست:

سرنوشت خندوانه چه می‌شود؟

قائم مقام شبکه نسیم درباره وضعیت برنامه های این شبکه از جمله دورهمی و خندوانه نکاتی را بیان کرد.

برنامه خندوانه

رویداد۲۴ علی‌اکبر کاظمی قائم‌مقام شبکه «نسیم» ، درباره پخش «دورهمی» که پیش از این تهیه‌کننده‌اش اعلام کرده بود آذر ماه روی آنتن می‌رود، اظهار کرد: مجموعه‌ای از عوامل وجود دارد که باعث شده حتمی بودن ساخت و پخش مجموعه «دورهمی» محقق نشود و ما نه می‌توانیم بگوییم این مجموعه پخش می‌شود و نه می‌توان گفت پخش نمی‌شود!

وی درباره اینکه شنیده شده بود که عوامل برنامه قرارداد هم بسته‌اند، ادامه داد: تا الان هیچ چیز قطعی نیست و هرگاه نتیجه قطعی حاصل شد، اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: رامبد جوان به شایعات پایان داد 


کاظمی همچنین درباره سرنوشت تولید سری جدید برنامه «خندوانه» هم گفت: «خندوانه» یکی از برندهای تلویزیون است. تلویزیون برندهایش را از بین نمی‌برد بلکه آن‌ها را پرورش می‌دهد. مواظبت و همراهی می‌کند که از بین نروند.

قائم‌مقام شبکه نسیم تأکید کرد: «خندوانه» از جمله برندهایی است که حتماً تلویزیون آن را حفظ خواهد کرد اما هر گاه زمان آن برسد تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: فصل جدید «کودک شو» را خواهیم داشت. مسابقه «دست فرمون» هم ادامه پیدا می‌کند و تلاش ما این است که به یک برند تلویزیونی تبدیلش کنیم. برنامه دیگری داریم که به صورت یک تاک شو است و چون هنوز جزئیات آن مشخص نیست فعلا نمی‌توان نکته دیگری از آن بیان کنم.

کاظمی تصریح کرد: «چهل تیکه» هم برای مخاطبان جذابیت داشته و از آن استقبال شده است و این برنامه هم تولیدش ادامه خواهد داشت. تلاش ما این است که این برنامه هم به یک برند تبدیل شود چون زمان می‌برد تا برنامه ای بتواند جایگاه خود را پیدا کند.

وی در پایان گفت: ما حتما قرار نیست برنامه جدیدی داشته باشیم و اساسا به دنبال این نیستیم که برنامه‌ای زود ظهور کرده و زود هم غروب کند بلکه به دنبال برنامه‌هایی هستیم که برند شوند و مخاطب با آن‌ها ارتباط برقرار کند. ما به دنبال تقویت برنامه‌ها هستیم تا به برنامه برند تبدیل شوند و برندهای خود را حفظ کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان