تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

استقلال بدون مهاجم مقابل پدیده/ احتمال حضور دیاباته به حداقل رسید

تیم فوتبال استقلال در حالی باید برای دیدار با پدیده آماده شود که احتمال حضور دو مهاجم آنها در این بازی به دلیل مصدومیت کم است.

شیخ دیاباته

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال که دارای بهترین خط حمله لیگ برتر است و خود را در یک قدمی رسیدن به صدر جدول می بیند، در هفته سیزدهم میزبان شهر خودرو است. مشکلی که در آخرین تمرین جدی آبی پوشان برای آنها پیش آمد تا دست‌های بسته استراماچونی بسته تر هم شود، مصدومیت همزمان دو مهاجم این تیم بود.


بیشتر بخوانید: خبر بد برای استراماچونی و استقلال 


شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت و ۵ گل آبی ها که از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است، در تمرین روز گذشته از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شد که این موضوع احتمال رسیدن وی به این بازی را به حداقل رساند.

پیگیری‌ها در این خصوص نشان داد آسیب دیدگی جدید دیاباته ارتباطی به آسیب دیدگی وی در هفته سوم مسابقات ندارد و این آسیب دیدگی مربوط به یکی دیگر از دنده‌های وی است. او امروز به صورت دقیق تحت معاینات پزشکی قرار می گیرد تا وضعیتش مشخص شود اما شواهد نشان می دهد احتمال حضور وی مقابل پدیده ضعیف است.

سجاد آقایی دیگر مهاجم آبی پوشان نیز در تمرین روز گذشته از ناحیه سر دچار شکستگی شد که ممکن است این موضوع باعث غیب وی مقابل پدیده شود.

در صورت غیبت این دو بازیکن، نیروی تهاجمی آبی‌ها نسبت به دیدارهای گذشته کم می‌شود و احتمال این که مرتضی تبریزی بعد از هفته‌ها غیبت به ترکیب آنها بازگردد وجود دارد.

دیدار استقلال مقابل شهر خودرو که یکی از دفاعی ترین تیم‌های لیگ است از ساعت ۱۵ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان