تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸
پرونده شوک آور در انگلیس

تجاوز جنسی به ۱۳ زن جوان توسط یک مرد + عکس

متجاوز سریالی که با وعده نابارور بودن، طعمه‌های خود را برای رابطه جنسی فریب می‌داد با شکایت یکی از قربانیان دستگیر شد.

تجاوز سریالی


  رویداد۲۴  یکی از بدترین پرونده‌های تجاوز‌های سریالی در بریتانیا مربوط به "جیسون لارنس" ۵۴ ساله است که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ با بیش از هزاران زن در یک سایت دوستیابی ارتباط برقرار و ۱۳ تن را مورد تجاوز قرار داد.

"لارنس" طی این سال‌ها از طریق یک سایت معروف دوست یابی با طعمه‌های خود آشنا شده و پس از چرب زبانی آن‌ها را برای قرار ملاقات به دام می‌انداخت. او هنگام اجرای نقشه‌های شیطانی خود، قربانیانش را متقاعد می‌کرد که به دلیل عمل وازکتومی، قابلیت باروری ندارد. اما سال ۲۰۱۴ یکی از طعمه‌های مردهوسران باردار شده و از او به پلیس شکایت کرد. با شکایت این زن، پرونده اعمال شیطانی مرد انگلیسی، به جریان افتاد و در نتیجه تحقیقات ماموران و اعترافات تکان دهنده متهم، ۷ قربانی دیگر شناسایی و به اداره پلیس فراخوانده شدند.
 

بیشتر بخوانید:



هریک از این قربانیان طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ و در مکان‌های مختلف از جمله خودروی لارنس، هتل و خانه مسکونی خود، توسط این مرد مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته، اما به خاطر تهدید‌های او از شکایت صرفنظر کرده بودند.

سرانجام با تکمیل پرونده و مدارک و شواهد محکمه پسند، "لارنس" به جرم تجاوز به هشت زن و دروغ درباره عمل وازکتومی در دادگاه ناتینگهام به ۱۲ سال و شش ماه زندان محکوم شد. اما این پایان ماجرا نبود. با پخش محاکمه این متجاوز سریالی از تلویزیون و رسانه‌ها در سطح کشور، ۵ قربانی دیگر مرد شیطان صفت به اداره پلیس رفتند و از جنایت‌های کثیف او پرده برداشتند.

این پنج زن نیز طی سالیان گذشته توسط لارنس مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند، اما از ترس شان هیچ وقت پایشان به اداره پلیس باز نشد.

با افشای جنایات بیشتر این مرد هوسباز، وی تحت محاکمه مجدد قرار گرفت و قاضی در دومین دادگاه مجازات "لارنس" را از ۱۲ سال و نیم به ۱۵ سال افزایش داد.

قاضی در جلسه محاکمه رو به لارنس گفت: هرکدام از زنانی که به آن‌ها تجاوز کرده اید افراد بالغ و باهوشی بودند که تنها به دنبال دوستی و جلب محبت بودند، اما تو به جای دوستی با آن‌ها تنها به دنبال ارضای خواسته‌های جنسی خودت بودی.

دستگیری این متجاوز سریالی در بریتانیا سر و صدای زیادی به پا کرد و فعالیت بسیاری از سایت‌های دوست یابی به دلیل پنهان ماندن هویت واقعی کاربران، از سوی کارشناسان و کاربران زیادی در سطح کشور مورد انتقاد شدید قرار گرفت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان