تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

غفوری: مدیرعامل در استقلال تعطیل است

کاپیتان تیم استقلال پس از پایان بازی برابر پیکان در میان خبرنگاران ایستاد و سوالات آن‌ها پاسخ داد.

غفوری: مدیرعامل در استقلال تعطیل استرویداد۲۴  وریا غفوری در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: الان بهترین موقع است تا من افتضاح مدیریتی تیم را به شما توضیح بدهم. در این مدت همه ما خیلی اذیت شدیم. آقای استراماچونی بارها با ما جلسه گذاشت و حتی کار به جایی رسیده بود که او فکر می کرد که شاید مسخره اش می کنند. آنقدر به حرف های او گوش نکردند که کار به اینجا رسید.

کاپیتان استقلالی ها در این باره ادامه داد: الان مشکل در این باره چه بوده؟ اگر مشکل تحریم است که روز اول به او بگویید ما تحریم هستیم و مشکلاتی اینچنینی داریم. حتی اگر بگویند مشکل مالی بوده که باید پول این مربی را پرداخت می کردند. هیچ جوری نمی شود این افتضاح را پوشاند و آنها قطعا باید بیایند و الان پاسخگو باشند.

او در صحبت هایش به وزارت ورزش هم گفت: چگونه است که می گویید این هواداران صاحبان اصلی تیم هستند اما هفت هشت ماه که در ورزشگاه ها می گویند فتحی حیا کن رها کن سر می دهند چگونه حرف های هواداران استقلال را نمی شنوید. اصبل شما چه کاره هستید که برای مردم تصمیم گیری می کنید. اگر این طور هم هست که باید برای این مردم تصمیم درست بگیرید. ما چه کار باید بکنیم. آمدیم و زجر کشیدیم و در بدترین شرایط تیم را آوردیم بالا، مگر می شود در بهترین شرایط مربی تیم را بگیرند.

غفوری درباره حضور وی در جلسه هیات مدیره که شب گذشته برگزار شد و او این حرف ها به آنها هم گفت یا خیر ادامه داد: شب گذشته همه دوستان آمدند خیلی شیک و اتو کشیده با پالتو آمدند و خیلی حق به جانب صحبت کردند. دقیقا مانند همه پرونده هایی که به فیفا می رود و ما می بازیم اینجا هم می گفتند که ما برنده هستیم. ایشان تخلف کرده و باید بگردد اما نمی دانم چرا همیشه ما محکوم می شویم و باید دو سه برابر پولی که باید بدهیم هزینه می کنیم. دیشب هم حرف های مدیران تیم دقیقا همین طور بود.

او درباره حرکت سرمربی ایتالیایی تیم گفت: ما از استراماچونی راضی هستیم و تنها از یک حرکت او دلخوریم و آن هم اینکه درست حق با او بود اما او می توانست کمی برای این هواداران ارزش قائل می شد و نیم فصل می رفت. او که شرایط کشور ما را می دانست. وضع اقتصادی خراب است و این هواداران با جیب های خالی می آیند ما را تشویق می کنند و ورزشگاه را آبی می کنند. او باید برای هواداران استقلال ارزش قائل می شد. من فکر می کنم او شرایط را درک نکرد.

وریا درباره توافق فرهاد مجیدی با مدیران این تیم هم گفت: من نمی دانم. این را هم باید به هواداران بگویم که خیلی ها به ما امروز پیغام دادند که بازی نکنیم. من می خواهیم به آنها بگویم که این اسم استقلال است که از هر نامی بزرگتر است. هیچ کسی بزرگتر از استقلال نیست. هیچ چاره ای جز جنگیدن برای استقلال نداریم. باید با ناملایمات و بی مهری ها بجنگیم. با سوء مدیریت ها باید بجنگیم.

او ادامه داد: فقط توی زمین تیم ما یکدست است؛ بیرون از زمین کمکی به ما نمی شود. پول استراماچونی را تحریم بودید و نمی توانستید بدهید، پول بازیکنان را چرا ندادید؟ تحریم بودید؟ نمی توانید به بازیکنان هم پول بدهید. فقط بهانه. فقط بهانه. این سوء مدیریت است. آقای وزیر باید پاسخگو باشد. هواداری که شش ماه، هشت ماه داد زد که مدیرعامل تیم خوب نیست، باید پاسخگوی آنها باشد.

سپس از وریا پرسیده شد که او مربی تیم در بازی امروز بوده است که او این موضوع را رد کرد.

خبرنگار دیگری از وریا در رابطه با تعویض و اینکه او تعویض را وتو کرد پرسید که او در پاسخ به این سوال اینگونه توضیح داد: نه بگذارید تعویض را من توضیح بدهم. میلیچ به من گفت که پایم درد می کند. بگویید یکی آماده شود. موقعی که می خواست تعویض انجام شود، گفت من می توانم بازی کنم و مشکل خاصی نبود. من همین را گفتم. نه من سرمربی بودم و نه کاره ای هستم. کسانی که باید تصمیم بگیرند برای تیم باید تصمیم بگیرند و سریع تکلیف تیم را مشخص کنند.

او در رابطه با ترکیب بازی گفت: ترکیب مثل بازی های قبل بود که آقای استراماچونی بودند؛ فقط دیاباته نبود و آقای رضاوند بازی کردند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وریا غفوری ، استقلال
نظرات شما
پیشخوان